JPMorgan Chase се согласи да купи еден од најголемите независни оператори за лојалност со кредитни картички, обложувајќи се дека туристичката индустрија нагло ќе закрепне откако ќе се смири пандемијата, пренесува CNBC.
Банката во понеделникот се согласи да купи технолошки платформи, туристички агенции, картички за подароци и поени од cxLoyalty Group, приватниот Стемфорд, компанија со седиште во Конектикат, според лице кое беше директно вклучено во зделката.
JPMorgan зема околу половина од 3.100 вработени во компанијата и ќе создаде нов бизнис во рамките на одделот за малопродажба за кој ќе биде одговорна Маријана Лејк, менаџер за управување со потрошувачки кредити на банката, рече лицето. Трансакцијата ќе се затвори оваа недела, но лицето одби да каже колку платила банката.
„Луѓето ширум светот сакаат повторно да се одморат и да патуваат и се надеваме дека тоа ќе стане реалност за многумина во блиска иднина“, рече Лејк во изјавата за Си-Ен-Би-Си.