Кога Амазон ја прошири својата селекција, и започна да продава повеќе артикли од само книги, кон крајот на 90-тите, одеднаш влезе во ривалство со најголемото име во малопродажба. Волмарт. Волмарт е на чело на американскиот шопинг веќе 58 години. Вработува повеќе луѓе отколку која било друга компанија во светот.
И 90 проценти од Американците живеат на 10 милји од една од повеќе од 4.700 американски продавници на Волмарт. Тоа е најголемата корпорација во светот во однос на приходите. Сепак, кога станува збор за е-трговијата, Амазон е јасен водач, со 38,7 проценти од уделот на пазарот во споредба со 5,3 проценти од Волмарт. И со глобалното пандемиско менување на однесувањето на купувачот, доминантноста во купувањето преку Интернет сега е најголема.
Не мора да бидете добри како Амазон, затоа што никој нема да стигне таму. Тоа е утопија. Во можеби најјасниот конкурентен потег против Амазон до денес, Волмарт сега го лансира Волмарт Плус. Програмата за членство наменета да му конкурира на Амазон Premium, нудејќи придобивки што не можат да се реплицираат преку Интернет.
Според едно истражување, две третини од луѓето кои веќе се приклучиле на премиум програма за лојалност, ќе се приклучат на друга. Иако на страницата за слетување вели дека Волмарт Плус наскоро ќе биде лансиран, пандемијата го одложи планираното издание напролет. Акциите на Волмарт пораснаа за седум проценти кога изгледаше дека ќе започне во јули, но тоа не се случи. Кога „Волмарт Плус“, ќе стане достапен за членовите, тие ќе треба да платат 98 долари за бенефиции и ќе имаат неограничена испорака на намирници од 1.600 од своите 4.700 продавници што нудат намирници.
Според друго истражување, 81 процент од потрошувачите се приклучија кон Амазон Prime заради побрза бесплатна испорака. Само два проценти се придружија заради испорака на намирници. За Волмарт, ова е вистинска можност.
И, само оваа недела, Волмарт објави партнерство со Инстакарт, тестирајќи ја истовремено испораката на намирници на четири пазари низ Калифорнија и Оклахома.
Амазон го лансираше Prime за 79 долари годишно во 2005 година, во време кога профитот на Волмарт беше поголем од сите приходи на Амазон. Ако погледнете назад во 2005 година, премиерот имаше една корист, брза и бесплатна испорака, нешто што тогаш беше нечуено. Петнаесет години подоцна, околу 150 милиони членови на Prime плаќаат 119 долари годишно за еднодневна испорака на повеќе од 10 милиони артикли без минимален износ, истовремено испорака на околу три милиони артикли, двочасовна испорака на намирници во 2.000 градови, зделки и настани за продажба, како Prime Day и пристап до гранката за забава на Амазон, Prime Видео, Амазон Музика, Prime Книги, Prime Игри и Амазон Слики.
Волмарт нема свои понуди за забава. Членовите на Prime сочинуваат околу 65% од клиентите на Амазон и програмата има стапка на обновување од 95 проценти по две години. Волмарт започна да го брка овој вид на лојалност во мај 2019 година, нудејќи бесплатна испорака за следниот ден по нарачки над 35 американски долари, помалку од еден месец откако Амазон го објави својот стандарден еднодневен превоз.