ПроКредит Банка ги известува своите почитувани клиенти и соработници дека со цел поголема заштита за клиентите и вработените, Банката воведе промена во работното време на експозитура Карпош која се наоѓа во рамки на Централната Управа.
Ново работно време на експозитурата Карпош на ПроКредит Банка е:
- понеделник – петок 09.00 – 14.00 часот
ПроКредит Банка напоменува дека дигиталните услуги на Банката им стојат на располагање на клиентите 24/7:
Користете Е-банкарство од Вашиот дом/канцеларија
- Плаќања во земјата и странство
- Орочување депозит
- Трансфер на штедна сметка (Флекс Заштеда)
- Ресетирање на лозинка
- Менувачко работење
- Трансфер на плати (за правни лица)
Потпишувајте договори со дигитален потпис
- Потпишување договори за кредитирање и документано работење
- Добивање SWIFT за секое меѓународно плаќање
- Добивање информации за сите меѓународни приливи
Користете М-банкарство за физички лица
- Преглед на сите сметки и кредитни производи
- Трансфер од/на штедна сметка (Флекс Заштеда)
- Сетирање на лимит на картичка
- Блокирање на картичка
Користете MasterCard Direct без провизија на сите банкомати во земјата
- До 3 бесплатни повлекувања во месецот на сите банкомати во земјата (банкомати на сите банки)
- Можност за онлајн трансакции
Користете Зона 24/7 за сите готовински транскакции
- Уплата и исплата на денари и евра на банкомат
- Уплата на дневен промет на банкомат или Сеф за дневен промет
Покрај горе-наведените дигитални услуги достапни 24/7 ПроКредит Банка стои на располагање за сите кредитни барања и останати потреби на клиентите. Разгледајте ја понудата за физички лица на Банката на следниов линк или консултирајте го Вашиот бизнис советник за клиенти за потребите на Вашата компанија.
Дополнително, Одделот за корисничка поддршка во ПроКредит Банка стои на располагање за поддршка, совети и консултации и тоа секој работен ден од 08.00 до 17.00 часот. Контакт е-маил: [email protected]
Контакт телефон: 02/2 446 000.