ПОВЕЌЕ

    ЕПЛ ГО ПОДГОТВУВА СВОЈОТ ПРВ АЈФОН НА ПРЕКЛОП, еве колку ќе чини и што ќе значи тоа за пазарот

    Време зa читање: 4 минути

    Apple е на прагот да го лансира својот прв преклопен iPhone, а синџирот на снабдување наводно е блиску до финализирање на спецификациите за iPhone Fold кој се отвора како книга, за втората половина на 2026 година. Овој потег го означува влегувањето на Apple во сегмент кој, иако сè уште е врвен, е подготвен за трансформација, бидејќи во него влегува највлијателниот бренд за паметни телефони во светот.

    Анализата на UBS за расклопување на Z Fold SE на Samsung (цена на производство: 790 долари) сугерира дека iPhone Fold на Apple би можел да достигне цена на производство од 759 долари – околу 4% пониска – благодарение на заштедите на трошоците за меморија, апликациски процесори и модули за камера, дури и кога премиум материјалите ги зголемуваат трошоците за куќиште и шарки.

    Се очекува почетното производство да биде ограничено, со проценки кои се движат од 10 милиони до 15 милиони единици за првиот бран. Овој претпазлив пристап ја одразува и техничката сложеност на уредите што се преклопуваат и високата цена, што аналитичарите ја гледаат како голема пречка за масовно усвојување. Првичните извештаи сугерираат дека цената на iPhone Fold би можела да се движи помеѓу 2.000 и 2.400 долари, што го прави најскапиот телефон на Apple досега и го позиционира како премиум, амбициозен производ. Сепак, UBS вели дека дисциплината на трошоците на Apple може да ѝ дозволи да го одреди уредот на долната граница од очекуваниот опсег (1.800–2.000 долари), со маржи на придонес од 53%–58%, во согласност со уредите што се преклопуваат на Samsung и далеку над серијата iPhone 16.

    Се очекува лансирањето на iPhone Fold да има позитивен ефект на бранување низ синџирот на снабдување на Apple, вклучувајќи компании како Amphenol, Hirose, TDK, Avary и SDI. Многу од овие фирми во моментов тргуваат под историските просеци на вреднување, а видливоста на рампата на нов производ би можела да го зголеми расположението и цените на акциите. Уникатниот дизајн на iPhone Fold ќе им користи на неколку клучни играчи:

    Панели за екрани: Се очекува Samsung Display да биде примарен снабдувач, со капацитет за производство на до 15 милиони 7-инчни преклопни OLED панели годишно. LG Display исто така може да игра улога бидејќи Apple ги диверзифицира своите извори.

    Куќиште и шарки: Уредот веројатно ќе има куќиште од титаниум и шарка од течен метал, а добавувачи како Lens Technology, Amphenol и Hon Hai (Foxconn) се позиционирани да имаат корист од поголем удел во паричникот за материјали (BOM).

    Провајдери на EMS: Се очекува Hon Hai да се справи со почетното склопување, а Luxshare како секундарен партнер, што ја одразува стратегијата на Apple за искористување на својот воспоставен производствен екосистем.

    ВЛЕЗОТ НА ЕПЛ ЌЕ ГИ НАПРАВИ ПОПУЛАРНИ СКЛОПУВАЧКИТЕ ТЕЛЕФОНИ

    Влезот на Apple веројатно ќе го забрза усвојувањето на преклопните уреди, не само кај паметните телефони, туку и кај таблетите и преносните компјутери на среден до долг рок. Предноста на компанијата во доцниот влез во трендот – искористување на зрел синџир на снабдување и рафинирана технологија – би можела да ѝ помогне да управува со трошоците и да испорача пософистициран производ, потенцијално проширувајќи го пазарот надвор од неговата моментална ниша.

    Глобалниот пазар на преклопни паметни телефони покажа знаци на замор, со забавување на растот, па дури и проектиран пад во 2025 година. Високите цени и постојаните загрижености за издржливоста и употребливоста продолжуваат да ја ограничуваат привлечноста на мејнстримот. Сепак, моќта на брендот на Apple и интеграцијата на екосистемот би можеле да бидат катализаторот потребен за повторно разгорување на интересот и поттикнување на поширокo прифаќање.

    Samsung останува светски лидер во овој сегмент, со најсеопфатна линија на преклопни уреди и континуирани иновации во формата. Oppo, OnePlus, Google, Motorola, Honor и Vivo се силни конкуренти, секој од нив нудејќи уникатни верзии на дизајнот и карактеристиките на преклопните уреди. Tecno и други кинески брендови, како и Samsung, ги поместуваат границите со тројно преклопни и ултратенки концепти. Повеќе брендови воведуваат „Fan Edition“ и преклопни уреди на почетно ниво за да го прошират пристапот до пазарот. Се очекува очекуваниот влез на Apple во 2026 година дополнително да го забрза усвојувањето и иновациите на мејнстримот.

    (Фото: Forbes)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично