Апликацијата за онлајн запознавање Tinder додава нова функција за запознавање со четворка во обид да привлече Генерација Z, но и жени кои сакаат помалку стрес при пронаоѓањето потенцијален партнер во личен контакт.
Double Dates се надоградува на некои од другите социјални функции што Tinder ги воведе во последниве години, вклучувајќи функција што ви овозможува да ги споделувате деталите за вашите состаноци со други луѓе, како и начин пријателите или членовите на семејството да пронајдат совпаѓања за вас.
Tinder планира да го воведе Double Dates глобално во јули.
Функцијата се наоѓа во новата икона „Двоен состанок“ во горниот десен агол на апликацијата, каде што можете да поканите до три пријатели за да креирате парови. И двајцата можете да скролувате низ фидот на спарени профили, кои се појавуваат еден до друг со фотографии и описи. Совпаѓање се креира кога едно лице од двата пара ќе помине со прст надесно. Потоа Tinder ќе отвори групен разговор со сите четири корисници.
Ажурирањето треба да му помогне на Tinder да добие предност пред конкурентите, бидејќи индустријата за апликации за запознавање продолжува да доживува пад. Исто така, ќе му овозможи на Tinder директно да се натпреварува со платформи изградени за двојни состаноци, како Doubble и Fourplay.
УМИЛКУВАЊЕ НА ГЕНЕРАЦИЈАТА Z
Tinder, кој ја тестира функцијата неколку месеци со некои од своите корисници на меѓународните пазари, изјави дека има за цел да им се допадне на млади мажи и жени кои бараат посоцијален начин да се запознаат со други луѓе со помалку притисок. Речиси 90 проценти од корисничките профили што ја користеле функцијата биле под 29 години, според компанијата.
Генерацијата Z, која генерално се однесува на луѓе родени помеѓу 1997 и 2012 година, сочинува повеќе од половина од корисничката база на Tinder низ целиот свет.
Платформата ги засилува своите напори за задржување на жените и корисниците од генерацијата Z по пандемијата на ковид-19, растечките безбедносни загрижености и пошироката промена во ставовите на младите луѓе кога станува збор за состанување.
Напорот вклучуваше дополнителни безбедносни карактеристики како што се верификација на лична карта и опција корисниците на апликацијата да споделуваат детали за совпаѓање, како што се времето, местото и фотографијата на лицето со кое биле совпаднати, со членови на семејството или пријатели.
TINDER – ПИОНЕР ВО ОНЛАЈН ЗАПОЗНАВАЊЕТО ПАРТНЕРИ
Апликацијата за барање на партнер преку интернет, Tinder, која се појави во 2012 година, помогна во популаризацијата на онлајн состанувањето и денес има околу 50 милиони месечни корисници, најмногу во светот кога станува збор за апликации за состанување. Сопственик на апликацијата е Match Group, компанија со седиште во Лос Анџелес, која поседува и голем број други платформи за состанување како што се Hinge и OkCupid.
Податоците од фазата на тестирање покажаа дека жените имаат три пати поголема веројатност да „лајкнат“ пар отколку индивидуални профили, а стапките на средби беа значително повисоки за оние што ја користат функцијата.
Понатаму, Tinder изјави дека функцијата помага да се привлечат нови, како и поранешни корисници, при што 15 проценти од оние кои ја прифатиле поканата да ја користат функцијата или се нови корисници на платформата или неодамна го реактивирале својот профил.