ПОВЕЌЕ

    ПРОДАЖБАТА НА ТЕСЛА ВО ЕВРОПА ПАДНА за речиси 50%, Европјаните гневни на Маск

    Време зa читање: 3 минути

    Продажбата на автомобилите на американскиот бренд Тесла во Европа во периодот јануари-февруари падна за 49% во споредба со истиот период претходната година, соопшти здружението на производители ACEA.

    Падот на продажбата на Тесла е уште позначаен кога ќе се земе предвид вкупната продажба на електрични возила, која за истиот период скокна за 28,4 проценти на 255.489 – со удел на пазарот во ЕУ од 15,2 проценти.

    Регистрациите на нови Tesla во Европската унија паднаа на 19.046 во првите два месеци од годината, со што компанијата има пазарен удел од само 1,1 отсто, соопшти ACEA.

    Само во февруари, регистрациите на Tesla се намалени за 47 отсто на 11.743.

    Стареењето на моделите е еден од факторите зад падот досега оваа година, но клиентите на електричните возила, исто така, веројатно одбиваат да купат во знак на протест против сопственикот на милијардерот на Tesla, Илон Маск, откако тој стана клучен поддржувач на американскиот претседател Доналд Трамп.

    Активностите на Илон Маск, кој е на чело на новосоздадениот Оддел за владина ефикасност (DOGE) предизвикаа бран на протести и незадоволство.

    Неколку застапништва на Tesla низ Соединетите Американски држави беа вандализирани во последниве недели, а цената на акциите на компанијата опадна во текот на изминатиот месец.

    Во Европа, Маск, исто така, е сè погласен за неговата поддршка за екстремно десничарските партии, фрлајќи ја својата тежина зад на пример Алтернатива за Германија (AfD), непосредно пред изборите во земјата во февруари.

    Според генералниот директор на ACEA, Сигрид де Вриес, „Најновите бројки за регистрација на нови автомобили потврдуваат дека побарувачката на пазарот за електрични возила со батерии останува под нивото потребно за транзиција кон мобилност со нулта емисија до напредок“.

    Таа ја наведе потребата од даночни и набавни стимулации за клиентите и инвестиции во станици за полнење, во време кога ЕУ се подготвува да ги олесни целите за намалување на емисиите за европските производители на автомобили кои се борат.

    Хибридните електрични возила продолжија да бидат најголемиот пазарен сегмент во првите два месеци од годината, искачувајќи се на 594.059 регистрации – за 35,2 отсто пазарен удел. Тоа ги надмина и бензинските и дизел моделите, со пазарни удели од 29,1 отсто и 9,7 отсто во февруари.

    Поднесокот на ЕУ минатата недела покажа дека Тесла формирал базен за продажба на кредити за јаглерод на повеќе од дузина производители на автомобили додека тие се обидуваат да ги исполнат европските цели за емисија на CO2 кои стапија на сила во јануари.

    Иако врз основа на бројките од 2024 година, аналитичарите проценуваат дека продажбата на Tesla е доволна за да ги компензира емисиите на тие компании, ситуацијата може да се промени доколку неговата продажба продолжи да опаѓа.

    ЕУ ги воведе целите за да го поттикне растот на продажбата на електричните возила во блокот, но во вторник се очекува да одобри олабавување на тие мерки, за да се овозможи тригодишно просечно мерење на емисиите на автомобилите.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично