ПОВЕЌЕ

    Побрз, потесен и (малку) полесен: лансиран е ревидираниот Aуди e-tron GT со моќност до 912 КС

    Време зa читање: 5 минути

    Ауди сеопфатно го ажурираше e-tron GT. Фирмата се занимаваше со речиси секој дел од електричниот автомобил, менувајќи ја шасијата, моторите, батерискиот пакет и системот за полнење за да го одржи конкурентен со поновите ривали како што се BMW i5 и Mercedes EQE.

    Ауди, исто така, ја искористи можноста да лансира нова RS изведба верзија на e-tron GT. Тоа е најмоќниот автомобил што компанијата некогаш го изградила, со колосална моќност од 912 КС и време од 0-100 километри на час за 2,5 секунди.

    Ажурираниот Aуди e-tron GT се очекува да се појави во продажните салони во Велика Британија во август годинава. Ауди допрва треба да ги потврди цените за автомобилот, но со оглед на тоа колку се промени во однос на стариот автомобил, очекуваме значително зголемување.

    Која е најголемата промена?

    Ауди одговори на најголемата поплака. E-tron GT отсекогаш се претставувал како супер-турер што го преминува континентот – но, не можете да го возите многу подалеку од 320 километри без полнење.

    Новиот e-tron GT има полесен, повеќе енергетски густ батериски пакет кој ветува дека ќе го поправи тоа. Неговиот бруто капацитет се искачи од 93 kWh на 105 kWh, зголемувајќи го максималниот опсег на 600 километри. И покрај ова, новата батерија е девет килограми полесна од претходно.


    Ауди ја пронајде оваа дополнителна моќ со прилагодување на хемијата на ќелиите на батеријата и подобрување на нејзиниот систем за ладење. Плус, Audi ја зголеми моќта на регенеративниот систем за сопирање на e-tron, така што се троши помалку енергија при забавување.

    И кога на крајот ќе треба да застанете затоа што има потреба од малку струја, нема да чекате толку долго. Сега, e-tron GT може да се полни со брзина до 320 kW. Тоа значи дека ако најдете полнач способен да испорачува толку многу енергија, ќе можете да возите 280 километри по само 10 минути полнење.

    Што е со моторите?

    Сега има три верзии на автомобилот – S e-tron GT, RS e-tron GT и RS e-tron GT Performance – и перформансите се подобрени насекаде. S e-tron GT е влезната точка во гамата, но сепак има два електрични мотори кои обезбедуваат здрава моќност од 671 КС. Ауди вели дека тоа е доволно за 0-100 километри на час за 3,5 секунди.

    RS e-tron GT порано беше предводник на моделот. Сега е средната опција, која ви дава идеја колку потешко Audi ја турка платформата на автомобилот. Испорачува 844 КС и може да спринтува од 0 до 100 километри на час за 2,8 секунди.


    Новиот водечки модел RS e-tron GT Performance има нивоа на перформанси кои се ривалски со суперавтомобилот. Има приближно иста количина на моќ како McLaren P1 и може да спринтува од 0-100 километри на час, исто толку брзо како Ferrari SF90.

    Ауди направи некои промени во погонските агрегати на моделите RS за да ја подобри нивната возност. Промените вклучуваат посилни погонски вратила и оптимизирано мапирање, за кое се вели дека ја ублажило испораката на енергија. Има и нова функција „засилување“ која му дава на возачот дополнителни 94 КС со притискање на едно копче.


    За да помогне во поддршката на целата оваа дополнителна моќност, Ауди разви нов систем за активно воздушно потпирање со две комори за e-tron GT. Технологијата е стандардно поставена на Vorsprung верзиите на автомобилот – а Ауди вели дека ја подобрила динамиката на возење без да се загрози удобноста.

    Инженерите на фирмата тврдат дека може да го задржи телото на GT речиси хоризонтално за време на тешки кривини, сопирање и забрзување со кревање на аголот на автомобилот на кој дејствуваат G-силите. Исто така, има комфорна функција за влез која може да ја зголеми висината на возењето на автомобилот до 77 mm кога е паркиран (што е за 55 mm повисоко од нормалното).

    Што се смени внатре?

    Многу ситници. Ауди му вгради нов волан со рамно дно, облоги од свежо дрво за контролната табла и централната конзола и нови табли. Најевтината S e-tron GT варијанта, исто така, сега доаѓа стандардно со електрично прилагодливи седишта во 14 насоки, додека варијантите Vorsprung може опционално да бидат опремени со функција за масажа.

    Купувачите добиваат и неколку технолошки надградби. Ауди ја преобликува таблата со дигитални мерачи на RS e-tron со бел мерач на моќност, како почит на белите аналогни копчиња поставени на RS 2 Avant од 1994 година. Плус, можете да поарате нов панорамски покрив со течни кристали дисперзиран со полимер како дополнителен избор. Технологијата значи дека стаклениот панел може да се префрли од целосно транспарентен на целосно непроѕирен со притискање на копче.


    Ауди внимава и на животната средина. Кабината на e-tron GT користи многу одржливи материјали – одржлив микрофибер наречени Dinamica и рециклирана ткаенина наречена каскада. Патосниците и теписите на автомобилот се од econyl, кој е целосно направен од рециклирани најлонски влакна од рекултивирани производствени остатоци и фрлени рибарски мрежи.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично