Големите отпуштања на Tesla, наводно, ескалираат во фабриката на производителот на електрични возила во Шангај.
Блумберг Њуз, цитирајќи луѓе запознаени со ова прашање, известува дека првичниот круг на отпуштања на Тесла во април подиректно влијаел на продажните претставници во Кина. Сепак, дополнителните отпуштања кои започнаа на почетокот на оваа недела ги погодија инженерите на Tesla, работниците во производствената линија, претставниците за услуги на клиентите и логистичкиот тим.
Гигафабриката Шангај е дом на повеќе од половина од глобалното производство на Tesla, составувајќи ги Model Y и 3 EV. Во септември, фабриката го произведе својот 2 милионити ЕВ, само 13 месеци откако го направи својот 1 милионити и речиси четири години по почетокот на производството.
Продолжувањето на отпуштањата на најголемиот светски автомобилски пазар доаѓа бидејќи Tesla се обидува да го зајакне својот профил бидејќи локалните ривали брзо развиваат нова технологија и ги продаваат своите автомобили поевтино. Во последниве недели, Tesla ги намали цените на своите автомобили ширум светот, вклучително и Кина. Компанијата со седиште во Остин, Тексас минатиот месец продаде 62.167 автомобили произведени во Кина, што е пад од 18% во споредба со истото време во 2023 година.
Ненадејното патување на извршниот директор на Tesla, Илон Маск, во Пекинг минатиот месец и помогна на компанијата да се приближи до целосно лансирање на технологијата за помош на возачот Целосно самостојно возење.
И, додека Маск ги турка извршните лидери, отпушта работници и презема поголема контрола врз операциите во Северна Америка, високиот потпретседател на автомобилската индустрија Том Жу се враќа на својата улога да го надгледува кинескиот пазар, пишува Electrek.
Жу е заслужен за претворање на Гига Шангај во главен изведувач на производителот на автомобили. Тој, исто така, внатрешно се нарекува „пожарникар“ поради неговата способност да погодува високи цели и да решава проблеми, според The Wall Street Journal. Жу е еден од само тројцата високи директори именувани на веб-страницата на Тесла откако Дру Баглино, ветеран на Тесла кој го надгледуваше погонскиот систем, поднесе оставка минатиот месец.
Повеќето од отпуштените вработени во Кина ќе добијат три месеци плата и исплата еднаква на една месечна плата за секоја работна година, пишува Блумберг. На некои од работниците отпуштени во САД во последниве недели им биле понудени два месеци отпремнина, објави Business Insider.
„Со брзиот раст [на Тесла] имаше дуплирање на улогите и работните функции во одредени области“, им напиша Маск на вработените минатиот месец додека ги информираше за кратењето на работните места. „Додека ја подготвуваме компанијата за нашата следна фаза на раст, исклучително е важно да се погледне секој аспект на компанијата за намалување на трошоците и зголемување на продуктивноста.
Отпуштањата на Tesla погодија најмалку 14.000 луѓе, вклучително и целокупниот маркетинг оддел на компанијата и повеќето тимови за јавна политика и Supercharger. Понудите за летна пракса се отповикани само неколку недели пред датумите на нивниот почеток.
Тесла, исто така, се чини дека издаде пауза за вработување во Кина; И страницата за кариера на Tesla на нејзината веб-страница и LinkedIn се слободни работни места лоцирани во азиско-пацифичкиот регион. Позициите во Кина сè уште се објавуваа од средата. Повеќе од 3.000 огласи за работа во Северна Америка се отстранети, иако се чини дека Тесла сè уште вработува за позиции во Германија, Холандија и Доминиканската Република.