ПОВЕЌЕ

    ЌЕ ГО НАСЛЕДИ ЛИ „ДЕСНАТА РАКА“ ИЛОН МАСК: Том Жу превзема дел од операциите на Тесла во светот

    Време зa читање: 4 минути

    На Том Жу му беа доделени американските фабрики за склопување и продажните операции на Тесла во Северна Америка и Европа како дополнителни одговорности, оставајќи ја само берлинската гигафабрика надвор од неговите надлежности, според извештаите на медиумите во вторникот. Извештаите ги интензивираа шпекулациите дека Жу, роден во Кина, се подготвува да го наследи Илон Маск како извршен директор на најголемиот светски производител на електрични автомобили. Значи, што знаеме за него?

    ПРАГМАТИЧЕН И ВОРКАХОЛИК

    Жу, кој сега е највисокиот извршен директор на Tesla по Маск, одигра огромна улога во помагањето на компанијата силно да се врати од заклучувањето на Ковид во Кина, најголемиот меѓународен пазар на производителот на автомобили. Неговото назначување доаѓа во време кога Маск беше одвлечен од купувањето на Твитер, а акциите на Tesla паднаа за 65% во 2022 година.

    Додека Tesla не одговори на барањата за коментар на CNN, кинеските медиуми шпекулираат од декември дека Жу се подготвува за поголема глобална улога во електричниот производител на автомобили.

    „Жу е главен лидер во Tesla и основа за нејзиниот успех особено во Кина“, рече Даниел Ајвс, управен директор и постар аналитичар за истражување на капиталот кој ја покрива технолошката индустрија во Wedbush Securities.

    Жу се приклучи на Тесла во 2014 година и кинеските медиуми го опишуваат како „прагматичен“, „индустриски“ и „workaholic“. „Сакам да спијам толку многу, но работата е проклето интересна“, рече тој во објава од 2019 година на неговиот профил на Веибо.

    Жу има неколку појавувања во јавноста откако се приклучи на Тесла, а има малку информации во јавноста за неговата возраст или личен живот. Тој е роден во Кина и Си-Ен-Ен не можеше да потврди дали сè уште има кинеско државјанство. Според неговиот профил на социјалните мрежи, тој се стекнал со диплома од Технолошкиот универзитет во Окленд во 2004 година и со МБА диплома од Факултетот за бизнис Фуква на Универзитетот Дјук.

    Пред да се приклучи на Тесла, тој основаше консултантска фирма за управување со проекти, нудејќи совети на кинески изведувачи кои сакаа да се прошират во странство.

    Интервјуто од 2021 година од Џиефанг Дејли во Шангај, официјалниот весник на Комунистичката партија во финансискиот центар, покажа дека Жу работи од отворена канцеларија, без време да појадува. „Ефикасноста и прагматизмот се стил на нашата компанија“, рече тој во интервјуто, кое е едно од ретките во кои Жу се појави откако се приклучи на Тесла.

    ДА СИ ГИ ИЗВАЛКАШ РАЦЕТЕ

    Во посебно видео интервју минатата година од PCauto, кинески портал за вести во приватна сопственост, Жу откри повеќе за неговиот личен живот и стил на работа.

    Шефот на Tesla во Кина не отелотворува светкав начин на живот. Тој живее во евтин јавен дом за изнајмување, плаќајќи месечна кирија од помалку од 2.000 јуани (290 долари), бидејќи е блиску до големата фабрика во Шангај.

    Да се живее блиску до работа е „прилично погодно“, рече Жу во интервјуто. Тој исто така се базен со кола со колегите и почнува со работа во 6 или 7 часот наутро, честопати останувајќи по полноќ.

    Тој, исто така, откри дека редовно му праќал пораки на Маск, разговарајќи за прашања на работа или за плановите за иднината, што Жу рече дека го натерало „да се чувствува исклучително возбудено“.

    Во 2019 година, откако повеќе тајфуни го погодија системот за одводнување на фабриката во Шангај, Жу и другите вработени во Тесла рачно ја исцедиле водата со пластични кофи на дожд. „Да ги извалкаш рацете“ претставува претприемачки дух и култура на компанијата“, рече тој.

    УСПЕХОТ НА ТЕСЛА ВО КИНА

    Промоцијата на Жу дојде по импресивните перформанси на операциите на Тесла во Кина. Од 2014 година, Tesla брзо се прошири на најголемиот светски пазар на автомобили. Во 2019 година ја изгради Гигафабриката во Шангај во рок од 10 месеци, по цена што беше 65% поевтина од производствената фабрика Модел 3 во САД. За неколку години, таа стана најголемата фабрика за производство на електрични возила на планетата.

    Во 2021 година, Tesla испорача 936.000 возила на глобално ниво, од кои повеќе од половина беа од фабриката во Шангај.

    Во август 2022 година, Маск рече дека компанијата произвела над три милиони автомобили, од кои еден милион доаѓаат од Шангај. Во ноември, фабриката во Шангај постави нов месечен рекорд на испорака од повеќе од 100.000 возила. Сето ова беше постигнато откако ограничувањата за Ковид предизвикаа фабриката привремено да го прекине производството минатата година.

    Продажбата на Tesla во Кина, исто така, ги надмина очекувањата. За првите три квартали од 2022 година, Tesla оствари приход од 13,6 милијарди долари од Кина, што е за 51% повеќе од истиот период пред една година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично