Racuten Viber, една од најголемите светски апликации за комуникација, која држи повеќе од 75% од пазарот во централна и источна Европа, разви централно место за откривање на содржината на апликацијата. Најновиот производ на Viber – Канали – станува порта за корисниците кои сакаат да ги следат нивните омилени содржини.
Viber почна активно да вклучува широк спектар на дигитални производи и услуги. Мобилни плаќања, нарачување такси или храна, временска прогноза и многу повеќе отсега се достапни на платформата.
Корисниците можат да се претплатат на канали на Viber за да следат информации и интереси што ги интересираат, да ги откриваат најновите вести, да учествуваат во анкети и квизови и да добијат пристап до ексклузивна содржина.
Вибер исто така имплементираше опција за коментари на канали, овозможувајќи јавен форум за разговори. Ова стана една од најпопуларните карактеристики меѓу корисниците бидејќи дава посебно чувство на општествено искуство во заедницата во претежно дигитален свет.
Компанијата неодамна го потпиша и Кодексот на однесување на ЕУ за спречување и борба против ширењето на говорот на омраза на интернет во ЕУ. Кодексот гарантира дека има дополнителни мерки за следење и отстранување на содржината на каналите во случај некој корисник да сподели коментар со омраза.