ПОВЕЌЕ

    Еве ги 12-те најголеми блокчејн “играчи” во 2020

    Време зa читање: 8 минути

    Блокчејн стана популарен во 2017 година откако биткоин го достигна својот врв од скоро 20.000 долари. Оттогаш, блокчејн е дефиниран како мрежа што главно ја користат фирмите за управување со синџирот за набавка. 

    Блокчејн претпре големи измени од 2017 година. На пример, 2020 година донесе голем број случаи на употреба на блокчејн од страна на правни лица кои користат повеќе јавни мрежи отколку физичките лица. Пандемијата исто така поттикна многу компании, големи и мали, да користат блокчејн во областа на здравјето или за заживување на туризмот. Конечно, некои компании со блокчејн оваа година започнаа да покажуваат интерес за децентрализирани финансии, преземајќи чекори за градење на овој нов сектор.

    Еве 12-те најголеми компании кои го воведоа блокчеин во нивното работење: 

    Ернст & Јанг

    Ернст & Јанг одигра активна улога во донесувањето на блокчејн на сцената. Фирмата беше една од првите што го истражи просторот за крипто валути во 2016 година кога компанијата спроведе истражување за подобро разбирање на потенцијалот на дигиталните средства. Оттогаш, Ернст & Јанг го води патот кон усвојување на блокчејн.

    Ернст & Јанг продолжува да придонесува за развој на Основниот протокол, кој го користи Етериум како државна машина. Во мај 2019 година, EY го отвори својот код наречен Nightfall за спроведување приватни трансакции на блок-синџирот Етериум. 

    IBM

    Деловна платформа со “отворен код” се напојува со Hyperledger Fabric, што е важна технологија што придонесе за раст на платформата IBM Blockchain. На пример, мрежата IBM Food Trust во моментов се искористува од најголемите производители на храна, како што се Нестле, Дол, и гигантот за маслиново масло CHO. 

    Хедера Хашграф

    Децентрализираната јавна мрежа Хедера Хашграф е развиена во 2016 година со цел да им се овозможи на развивачите да градат безбедни апликации во реално време. Оттогаш, мрежата на Хедера беше клучна алатка за голема листа на компании, вклучувајќи ги Гугл, IBM и Боинг. 

    Хедера неодамна демонстрираше важен случај за употреба на блокчејн со објавувањето на нејзината апликација „SAFE HealthCheck“, која се применува за далечинско тестирање на КОВИД-19. Апликацијата моментално се користи на Државниот универзитет во Аризона, каде што им овозможува на над 70.000 студенти и членови на персоналот далечинско тестирање и дигитална проверка на здравствениот статус. 

    IconLoop

    Јужнокорејска компанија за блокчеини IconLoop е основана во 2016 година за да овозможи реални апликации за блокчејн во банкарскиот, здравствениот и владиниот сектор. Седиштето на компанијата е во Сеул и собра над 15 милиони американски долари за финансирање. IconLoop неодамна објави дека островот Јеју, туристичко жариште во Јужна Кореја, ќе се потпре на блокчејн за децентрализирање на идентитетот за да може да се обезбеди безбедно следење на контактите со Ковид-19. 

    Комисијата за финансиски услуги неодамна ја одобри децентрализираната услуга за автентикација на идентитетот на IconLoop. Во октомври оваа година, Коинтелеграф објави дека IconLoop обезбедил 8 милиони долари во рунда за финансирање во Серија А, што ќе се искористи за да се помогне во лансирање на услуга за автентикација на дигитален идентитет заснована на блокчеин, наречена my-ID.

    Светски економски форум

    Светскиот економски форум, Глобален совет за блокчејн е развиен за да помогне во унапредувањето на блокчејн технологијата за глобален јавен интерес. Како таков, советот на СЕФ покрена голем број иницијативи кои користат блокчејн за јавниот развој. Во мај оваа година, советот разви список на принципи на блокчејн за да ги заштити правата на оние во блокчејн заедницата. 

    Разбирањето на ризиците и придобивките од блокчејн и правото на чување и управување со криптографски клучеви се вклучени на списокот. Советот за блокчејн неодамна исто така започна доказ за концептот за следење на емисиите на стакленички гасови од компаниите за рударство и метали преку блокчејн мрежа. Забележително е и тоа што СЕФ верува дека блокчејн може да овозможи одржливо дигитално финансирање.

    PayPal

    PayPal, еден од најголемите системи за плаќање преку Интернет, и има голем интерес за криптовалутите и блокчејн уште од 2014 година. Во тоа време компанијата објави дека ќе им овозможи на трговците да прифаќаат Биткоин преку Braintree, со помош на неколку партнерства. Компанијата истакна дека бара начин „да разбере како да се искористи блокчејн за подобро да им служи на трговците и корисниците“.

    Во 2016 година, администрацијата на PayPal се заинтересира за развој на сопствен блокчејн за да овозможи брза трансакција со користење на дигитални валути. Сепак, PayPal навистина го раздрма крипто-секторот оваа година кога компанијата објави планови за нова услуга за поддршка на крипто-валута почнувајќи од почетокот на 2021. Во ноември оваа година, платформата за плаќање со криптовалути и плаќање на PayPal, започна за корисниците на САД. Неодамнешното влегување на PayPal на пазарот на криптовалути се предвидува дека ќе влијае на цената на Биткоин.

    Мајкрософт

    Софтверскиот гигант Мајкрософт нуди блокчејн како услуга преку своите cloud услуги. Додека многу компании како што се GE Aviation и Старбакс ја користат платформата на блокчејн на Мајкрософт за управување со синџирот на снабдување, компанијата има многу поголема улога во развојот на блокчејн.

    Неодамна, Мајкрософт објави партнерство со EY за користење блок-синџир Етериум за авторски права за игрите на Xbox. 

    Виза

    Гигантот за плаќање покажа интерес за блокчејн и криптовалутите од 2015 година, кога направи инвестиција во стартапите за блокчејн. Во октомври 2016 година, Виза го објави „Visa B2B Connect“ како систем што е напојуван од блокчејн за брзо и безбедно процесирање на плаќања за деловно работење на глобално ниво. 

    Раните напори на Виза во блокчејн просторот на крајот прераснаа во развој на настаните во финтек. На пример, Виза сега напојува голем број крипто-дебитни картички, како оние од Binance и BlockFi. Во декември оваа година, Виза ги здружи силите со блокчејн компанија Круг, за да ги направи трансакциите на Биткоин Монета (USDC) стабилна и компатибилна со одредени кредитни картички.

    JPMorgan

    JPMorgan Chase е најголемата банка во САД и една од најголемите финансиски сопствености во светот. Организацијата покажа интерес за блокчејн во 2017 година кога JPMorgan се приклучи на Enterprise Ethereum Alliance, асоцијација која се состои од компании заинтересирани за унапредување на блок-синџирот Етериум.

    Во 2018 година, банкарскиот гигант ја објави „Биткоин библијата“ за да им објасни на инвеститорите позитивните и негативните страни од инвестирањето во крипто. Во февруари 2019 година, JPMorgan ја објави својата „JPM Coin“ за да им помогне на банките брзо да ги решат трансакциите, што подоцна беше лансирано во 2020 година. JPMorgan ја води и Интербанкарската информативна мрежа, блокчејн конзорциум составен од над 130 банкарски партнери кои користат технологија на дистрибуирана книга за да ја подобрат усогласеноста и да ги намалат одложувањата на обработката. 

    Основен протокол

    Објавен во март оваа година, иницијативата за основен протокол беше лансирана како проект со отворен извор на Оаза за да се овозможи напредна интероперабилност за апликациите за блокчејн. Основниот протокол започна со 14 компании основачи и оттогаш прерасна во заедница со над 700 члена, со организации-спонзори, како што се Accenture и ConsenSys кои го поддржуваат проектот.

    Основниот протокол се обидува да ја реши дилемата за интероперабилност на блокчејн, што на крајот ќе донесе повеќе организации на блок-синџирот Етериум. Во моментов, големите компании, како Coke One, и САП, го користат основниот протокол за синхронизација и споделување деловни податоци меѓу повеќе учесници.

    Salesforce

    Софтверскиот гигант Salesforce го воведе својот прв производ базиран на блокчејн во мај 2019 година познат како “Salesforce blockchain.” Тоа е мала блокчејн платформа која се користи за системот на Salesforce и врските со клиентите, кој се користи за згрижување на над 150.000 клиенти.

    Salesforce претходно изјави за „Коинтелеграф“ дека неговиот блокчејн има за цел да ги поврзе бизнисите со ИТ тимови за да управуваат со рентабилност. Производот го користат голем број компании, како што е “Ламборџини“ за автентикација на наследството на Ламборџини.

    Во април оваа година, Salesforce ја интегрираше комерцијалната блокчејн технологија на Litcion за да и помогне на компанијата да ја искористи децентрализацијата на податоците во својот CRM. Неодамна, Salesforce соработуваше со IBM да го донесе Digital Health Pass врз основа на блокчејн на платформата Salesforce на IBM.

    Fujitsu

    Јапонската ИТ компанија Fujitsu започна да покажува интерес за блокчејн технологијата на почетокот на 2016 година. Во 2017 година, ИТ гигантот најави дека развива софтвер за блокчејн кој ќе напојува еден систем наречен Hyperledger, кој ќе се користи за работење со податоци, пристап и дистрибуција. Набргу по ова, компанијата ги објави плановите за комерцијализирање на решението за блокчејн, со што Fujitsu стана директен конкурент со блокчејн решението на IBM.

    Неодамна, Fujitsu се интересираше за дигиталниот идентитет, користејќи го своето блокчејн решение за откривање на идентитетот и ингеренциите на корисникот за онлајн трансакции. Забележително е дека третата по големина банка во Јапонија, Мизухо банка, заедно со локалниот гигант за плаќања JCB, планира да управува со системот за интероперабилност на дигиталниот идентитет, напојуван со блокчеин решението на Фуџицу.

    Т.Д

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично