ПОВЕЌЕ

    Зошто 2023 година би можела да биде година на поефтини електрични автомобили?

    Време зa читање: 7 минути

    Беше тоа наелектризирана година за електричните возила. Следната година би можела да биде уште подобра, најмногу поради мноштвото поевтини електрични возила, кои ќе се појават на пазарот заедно со некои нови владини правила што ќе ги направат дури и скапите модели достапни.

    Прво, преглед за 2022 година: и покрај проблемите со синџирот на снабдување и инфлацијата, уделот на пазарот на ЕВ речиси двојно се зголеми во САД, на пример, во првите десет месеци од 2022 година, електричните возила сочинуваа 5,3% од сите продадени возила, во споредба со 2,9% минатата година. Според податоците на Experian, новите регистрации на ЕВ достигна 604.638, повеќе од 60% повеќе во споредба со истиот период пред една година. (Тој тренд, очигледно, нема да се промени. Аналитичарите како Адам Џонас од Морган Стенли гледаат дека уделот на ЕВ ќе достигне 11% до 2025 година.)

    Целиот тој раст се случува и покрај фактот што повеќето нови продажби на електрични возила се во највисокото ниво, цена од 50.000 $ нагоре. „Има уште многу простор за растење во горната половина од сегментот за да се постигнат целите на портфолиото без понуда под 30 илјади долари барем во следната деценија“, рече Бил Њуман, шеф на автомобилската индустрија на SAP Северна Америка на Yahoo Finance.

    Но, најлесниот начин да се зголеми тој број на електрични возила, освен проширувањето на мрежите за полнење ЕВ и зголемувањето на стимулациите е да понудиме подостапни електрични возила. Не е мистерија зошто. Истражувањето на купувачите на крајот на годината на Cars.com открива дека и за машките и за женските потрошувачи, цената е најголемиот недостаток. Почетните трошоци се грижа број еден за 61% од мажите и 57% од жените, според веб-страницата за продажба на автомобили.

    Но, на тој шок на налепницата може да му дојде крајот. Еве зошто 2023 година може да биде година во која ќе видиме поевтини електрични возила. Да се ​​разгледа:

    НОВА КОНКУРЕНЦИЈА ОД ПОСТАРИТЕ БРЕНДОВИ

    За да бидете сигурни, сега има евтини електрични возила на пазарот. Bolt EV на Chevrolet се враќа во продажба по пауза поради големото повлекување на батериите, Nissan’s Leaf е излезен многу години, а Kona Electric на Hyundai е во продажба од 2021 година. Сите имаат почетна цена од околу 30.000 долари.

    Сепак, Kona Electric и Nissan Leaf имаат помали батерии и ограничен опсег. Болт е солидна опција во опсегот под 30.000 долари, 250 милји. И со оглед на тоа што цврстата EV Тесла не нуди ништо блиску до таа цена, нема многу во евтиниот простор за електрични возила.

    Но…тоа се менува.

    Големото пуштање во употреба на EV на GM (GM) започнува во 2023 година, во кое марката ќе го дебитира својот Chevrolet Equinox EV, за кој производителот вели дека ќе чини околу 30.000 долари. Заедно со Bolt EV, GM потоа ќе има два SUV во стилот на кросовер во тој опсег на цена од 30 илјади долари.

    Chevrolet Blazer EV ќе излезе подоцна во текот на летото, со цени почнувајќи од околу 45.000 долари пред какви било стимулации. GM потоа ќе го произведе својот пикап Silverado EV во пролет следната година, иако поевтината верзија на пикапот за работа (со почеток од 39.900 долари) најверојатно ќе пристигне во задната половина на 2023 година.

    Тојота (ТМ), која доцнеше на сцената со ЕВ и сè уште е заглавена во ремонт на стратегијата за електрификација, конечно ги има своите салони bZ4X сега откако беше одложен оваа пролет. Иако количините се ограничени во овој момент, цената на автомобилот е околу 43.000 долари и ќе биде во сила следната година.

    Зборувајќи за задоцнетите автомобили, Nissan, исто така, ќе го има својот добро прифатен Ariya CUV EV во американските салони – конечно – на почетокот на 2023 година. Ariya, заеднички проект за дизајн со тимовите на Nissan во Јапонија и Европа, се одликува со елегантен дизајн и речиси луксуз внатрешност на ниво во повисоки облоги. Опремата на Ariya во почетно ниво Engage започнува од разумни 43.190 долари.

    И да не заборавиме на Volkswagen, број два производител на автомобили зад Toyota. ID.4 EV на VW е излезен во САД од 2021 година, со речиси 17.000 продадени оттогаш. ID.4 започнува од многу разумни 37.495 долари, а наскоро ќе му се придружи неговиот чуден колега, комбето ID.Buzz, почнувајќи од 2024 година.

    ФИСКЕР И ТЕСЛА

    Додека традиционалните производители на автомобили доаѓаат на бродот, новостариот Fisker, предводен од заразно енергичниот Хенрик Фискер, се стреми кон голема 2023 година.

    Теренецот Fisker Ocean EV веќе се произведува во неговата фабрика во Грац, Австрија. Додека почетниот модел на лансирање „Ocean One“ ќе биде скапата верзија од 69.000 долари, ќе видиме други модели што ќе излезат следната година, вклучувајќи го и почетниот „Ocean Sport“, кој ќе започне од 37.499 долари.

    Дали Тесла конечно ќе се продава по пониска цена? Tesla работи во премиум луксузниот простор; неговата најевтина понуда е седанот Model 3 со погон на задните тркала од 46.990 долари. Извршниот директор Илон Маск тврди дека конечно ќе го открие роботаксито на компанијата под 30.000 долари следната година. Но, најверојатно нема да влезе во производство најмалку една година.

    Потрошувачите можат да добијат и поевтино електрично возило благодарение на некои измени од законодавците во САД. Додека потрошувачкиот даночен кредит за електричните возила според Законот за намалување на инфлацијата е моментално на сила за автомобилите собрани во Северна Америка, некои претстојни промени ќе имаат корист од два големи производители на автомобили – Тесла и GM.

    Тесла и GM во моментов се исклучени од даночниот кредит врз основа на постари правила, но почнувајќи од 1-ви јануари на двата производители на автомобили ќе им биде дозволено повторно да учествуваат во програмата, при што купувачите ќе добијат попуст од 7.500 долари од квалификувани ЕВ возила. Тоа е забава поради тоа што Министерството за финансии го одложи барањето за домашни материјали за батерии.

    Сето ова е добра вест за Tesla и GM. Тесла Модел 3 со погон на задните тркала, со целосен федерален даночен кредит од 7.500 долари, би бил под 40 илјади долари. И Bolt EV на GM и претстојниот Equinox би можеле да започнат со цени под 30 илјади долари. И Tesla и GM можат да ги произведуваат овие модели во масовно количество (со тоа што GM всушност го зголемува производството на Bolt за следната година.)

    Други што ќе го возат бранот на IRA: Ford F-150 Lightning Pro и претстојниот работен камион Silverado EV, најевтините ЕВ пикапи на пазарот во 2023 година.

    Покрај тоа, ИРА дозволува комерцијалните возила да се квалификуваат за целосниот даночен кредит, без оглед на локацијата на производството. Молња, Силверадо, Е-транзит електричното комбе на Форд, па дури и еСпринтер комбето на Мерцедес и други што се користат за комерцијални цели за бизнис ќе се квалификуваат за целосната заслуга, намалувајќи ја оваа продажба уште повеќе.

    Поради ова, ерата на евтините, или поевтините, ЕВ можеби е пред нас.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично