ПОВЕЌЕ

    Заработката на Мета во вториот квартал порасна за 11%

    Време зa читање: 3 минути

    Се чини дека „годината на ефикасност“ на Мета се исплати.

    Компанијата мајка на Facebook во средата објави приход од 32 милијарди долари за својот квартал кој завршува во јуни, што бележи зголемување од 11% во споредба со истиот период минатата година и ги надмина очекувањата на Вол Стрит. Резултатите го означуваат вториот последователен квартал на раст на приходите на Мета по бруталната 2022 година, која беше забележлива по падот на приходите.

    Компанијата објави профит од 7,79 милијарди долари за кварталот, што е зголемување од 16% во споредба со минатата година, што исто така ги надмина проценките на аналитичарите.

    „Имавме добар квартал“, рече извршниот директор на Мета, Марк Цукерберг во изјавата што ги придружуваше резултатите. „Продолжуваме да гледаме силен ангажман низ нашите апликации и го имаме највозбудливиот патоказ што сум го видел во некое време со Llama 2, Threads, Reels, новите производи за вештачка интелигенција кои се во подготовка и лансирањето на Quest 3 оваа есен“.

    Компанијата соопшти дека дневните активни корисници на Facebook скокнале на 2,06 милијарди, што претставува зголемување од 5% од година во година. Месечната активна корисничка база на Facebook, исто така, се зголеми за 3% од година во година.

    Резултатите доаѓаат бидејќи се чини дека побарувачката за дигитални реклами повторно се зголемува и бидејќи ентузијазмот на инвеститорите околу вештачката интелигенција помогна да се поттикне технолошкиот сектор во последниве месеци.

    Цукерберг ги претстави своите планови за „година на ефикасност“ во февруари по третиот квартален пад на приходите на компанијата, по тешката година во која компанијата се соочи со голема конкуренција, предизвиците од промените во приватноста на апликациите на Apple и пониските трошоци за дигитални реклами во услови на поширока макроекономска несигурност. Годината беше обележана со стрмни мерки за намалување на трошоците и масовни отпуштања.

    Минатиот ноември Мета рече дека ќе укине 11.000 работни места, што ќе го означи единствениот најголем круг на кратења во нејзината историја. Во март, Цукерберг објави дека Мета ќе отпушти уште 10.000 вработени.

    „Годината на ефикасност секогаш беше за две различни цели: да станеме уште посилна технолошка компанија и да ги подобриме нашите финансиски резултати за да можеме агресивно да инвестираме во нашата амбициозна долгорочна карта“, рече Цукерберг во средата на разговор со аналитичарите. „Сега кога ги поминавме големите отпуштања, остатокот од 2023 година ќе биде за создавање стабилност за вработените, отстранување на бариерите што нè забавуваат, воведување на нови алатки со ВИ за забрзување и слично“.

    Извештајот, исто така, доаѓа само неколку недели откако Мета го претстави својот конкурент на Twitter, Threads. Апликацијата доби неверојатни 100 милиони регистрирани корисници за помалку од една недела по нејзиното лансирање, и иако ангажманот на корисниците е намален, Мета постојано додава функции во апликацијата во обид да го задржи моментумот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично