ПОВЕЌЕ

    Uber со нето загуба од “само” 1,1 милијарда долари

    Време зa читање: 2 минути

    Американската компанија Uber објави помала загуба во третиот квартал, со силен раст на побарувачката за услуги за испорака за време на пандемијата.

    Во периодот од јули до септември, „Убер“ работеше со нето загуба од 1,1 милијарда долари, се вели во извештајот доставен до американската берза.

    Загубата е помала отколку во истиот период минатата година, кога резултатите на Uber беа под влијание на обемни инвестиции и високи трошоци. Приходите паднаа за 18 проценти, на 3,1 милијарди долари.

    Светлата точка е дел од испораката, со повеќе од двојно зголемен приход, од 1,45 милијарди долари, најголемата сума откако Uber започна да ги обезбедува тие услуги.

    Директорите на компанијата на телеконференција им рекоа на аналитичарите дека клиентите продолжуваат да нарачуваат храна преку „Убер Итс“ дури и по ублажувањето на мерките за борба против пандемијата, но извршниот директор Дара Хосорошахи предупреди дека сè уште не може со сигурност да се каже дали трендот ќе продолжи.

    По падот на почетокот на пандемијата, бизнисот на Убер закрепнува, но сепак страда.

    Клучен дел од деловната активност на Uber е особено тешко да се опорави на западниот брег на САД, додека во Европа и на Блискиот исток закрепнувањето е нешто постабилно, со стапка на резервации од „само“ 36 проценти во споредба со истиот период минатата година.

    Дел од транспортот, сепак, беше единствениот кој забележа позитивен резултат, заклучувајќи го кварталот со прилагодена заработка пред камати, даноци, амортизација и амортизација (EBITDA) од 245 милиони долари.

    И покрај проблемите, компанијата потврди дека сака да го затвори кварталот со позитивен EBITDA пред крајот на 2021 година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично