ПОВЕЌЕ

    Toyota оствари рекорден профит од 32 милијарди долари, откако порасна побарувачката на хибридни автомобили

    Време зa читање: 2 минути

    Јапонска Тојота објави рекорден профит и продажби поради слабиот јен и силната побарувачка за хибридни возила. Автомобилскиот гигант во средата соопшти дека остварил рекорден профит од 4,94 трилиони јени (31,9 милијарди долари) во годината до март со приходи од 45,1 трилиони јени, двојно повеќе од приходот од претходната година.

    Глобалната продажба надмина 10,3 милиони возила, што е рекорд на сите времиња, поттикната од силната побарувачка на домашниот пазар и во Северна Америка и Европа.

    Притоа, продажбата на хибридни возила скокна за 31 отсто на 3,7 милиони единици.

    Финансиските резултати далеку ја надминаа прогнозата на компанијата во февруари за нето добивка од 4,5 трилиони јени при приходи од 43,5 трилиони јени.

    Производителот на автомобили има за цел да продаде 10,95 милиони возила ширум светот оваа година, што е за 1,3 отсто помалку од 2023 година. „Ќе инвестираме со цел цврсто да го заштитиме синџирот на снабдување од перспектива на одржлив раст“, рече извршниот директор на Тојота Коџи Сато на прес-конференција по објавувањето на резултатите.

    „Последните резултати покажуваат дека нашите напори вродија со плод, но треба [да] продолжиме да растеме со визијата да станеме компанија за мобилност“, додаде Сато.

    Иако Toyota тргна на патека во хибридниот простор со објавувањето на Prius уште во 1997 година, таа подоцна се соочи со критики за бавноста да ги прифати целосно електричните автомобили.

    Тојота продаде само 116.500 целосно електрични возила во 2023 година, додека кинеските BYD и Tesla префрлија околу 1,6 милиони и 1,8 милиони, соодветно.

    Сепак, хибридите-првата стратегија на Тојота исплатија дивиденди во текот на минатата година поради намалената побарувачка за електрични возила во САД и Европа.

    И покрај тоа што заостанува зад Tesla и BYD во просторот за електрични возила, Toyota, која нуди повеќе од дваесет хибридни модели, ја држи титулата на најголемиот светски производител на автомобили по продажба четири години по ред.

    Во јануари, претседателот на Тојота, Акио Тојода, изрази скептицизам дека електричните возила со батерии некогаш ќе доминираат на пазарот, предвидувајќи дека ќе достигнат врв со околу 30 отсто од продажбата.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично