ПОВЕЌЕ

    ПРВИОТ КОМПЛЕТНО КИНЕСКИ ПАТНИЧКИ АВИОН го заврши првиот комерцијален лет

    Време зa читање: 2 минути

    Првиот кинески патнички авион од домашно производство го изврши својот прв комерцијален лет во неделата, што претставува обид на Кина  да се натпреварува со индустриските гиганти како Боинг и Ербас на глобалниот пазар на авиони. Авионот Ц919, изграден од корпорацијата за комерцијална авијација на Кина, превезувал околу 130 патници на летот, според државниот весник Чајна дејли.

    Авионот полетал во неделата наутро од аеродромот во Шангај Хонгкиао и слетал помалку од два часа подоцна во Пекинг. Летот беше управуван од државната China Eastern Airlines, а на страната на авионот беа испишани зборовите: „Првиот светски C919“.

    C919 е изграден од државната Комерцијална авијација на Кина (COMAC). COMAC започна да го развива C919 пред 15 години за да им конкурира на фамилиите на млазни авиони со еден премин Ербас А320нео и Боинг 737 МАКС.

    Додека COMAC дизајнираше многу од деловите на C919, некои од неговите клучни компоненти сè уште се набавени од Запад, вклучувајќи го и неговиот мотор. C919 го направи својот прв лет во 2017 година по долгогодишни одложувања и имаше бројни пробни летови пред првиот комерцијален лет во недела.

    C919, кој се развиваше 16 години, има максимален домет од околу 5.630 километри и е дизајниран да превезува помеѓу 158 и 168 патници.

    Авионот не добива значителни нарачки од странство додека не биде сертифициран од американските или европските воздухопловни регулатори. COMAC се обидува да се пробие на пазарот на авиони со еден премин како директен предизвик за Ербас и Боинг. Авионите А320 на Ербас и Б737 на Боинг се најпопуларните авиони кои обично се користат за домашни и регионални летови.

    Компанијата планира да произведува 150 авиони C919 секоја година во следните пет години, според претходните извештаи на државните медиуми. Над 1.200 авиони C919 се нарачани, велат од COMAC, со China Eastern Airlines кој има договор за купување на пет од нив.

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично