ПОВЕЌЕ

    Мерцедес Бенз ги напушти плановите да продава само електрични возила до 2030 година

    Време зa читање: 3 минути

    Изгледа дека Mercedes-Benz нема да ја исполни својата цел да биде целосно електричен до 2030 година.

    Во 2021 година, германскиот производител на автомобили објави дека планира само да продава електрични возила – „каде што дозволуваат пазарните услови“ – до 2030 година. Сега се чини дека пазарните услови нема да го дозволат тоа.

    Во својата изјава за четвртиот квартал објавен во четвртокот, компанијата рече дека ќе им дозволи на барањата на клиентите да го „постават темпото“ за тоа колку од нејзината флота ќе биде електрична или гасна. И, од објавувањето во четврток, очекува неговата вкупна продажба на ЕВ да достигне само 50% до почетокот на 2030 година.

    За време на септемвриското интервју на саемот за автомобили во Минхен, извршниот директор на Мерцедес, Ола Калениус, најпрво навести потесна перспектива за пазарот на електрични возила.

    „Нема да биде 100% во 2030 година, очигледно… од целиот европски пазар, но веројатно и од страната на Мерцедес“, рече тој, според Ројтерс.

    Мерцедес очекува продажбата на ЕВ да изнесува околу 19% до 21% од продажбата на нови автомобили оваа година.

    Мерцедес не е единствениот производител на автомобили што ги преиспитува своите планови за ЕВ. Побарувачката на потрошувачите за ЕВ се олади бидејќи купувачите бараат попристапни опции и се борат со промените во животниот стил потребни за поседување автомобил што треба да се полни.

    Сопствениците на ЕВ се жалат дека наоѓањето јавни полначи што работат може да биде тешко, особено на долги патувања. И дома, скапите цени на електричната енергија го прават полнењето дома поскапо решение отколку што првично замислија производителите на автомобили.

    „Ова е прилично брутален простор“, им рече на аналитичарите Харалд Вилхелм, главниот финансиски директор на Mercedes-Benz во 2023 година. „Тешко дека можам да замислам дека сегашната статус кво е целосно одржлива за секого“.

    Автомобилските компании се борат да се прилагодат на новата ера во транзицијата на електрични возила.

    Тие се свртуваат кон хибридите бидејќи побарувачката за чисти ЕВ омекнува. Ценовната војна на Тесла ги забрза промените, што ги наведе компаниите да ги преиспитаат своите стратегии.

    Потпирањето на скапите, луксузни ЕВ кои би можеле побрзо да доведат до профитабилност за овој сегмент се распадна во последниве месеци бидејќи богатите рани корисници почнаа да излегуваат од пазарот.

    Но, побарувачката за електрични возила не се намали целосно. Наместо тоа, нов род на купувачи влезе на пазарот во потрага по попристапни и практични електрични опции и со предност за хибриди во однос на чистата електрична енергија.

    Откако ги сопираа електричните возила на крајот на минатата година, директорите полека развиваат нови стратегии додека се враќаат на таблата за цртање.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично