ПОВЕЌЕ

    КАКО ДОШЛЕ, ТАКА ОТИШЛЕ: Пад од 70% на дневни активни корисници на Threads

    Време зa читање: 4 минути

    Апликацијата за социјални медиуми Threads, новата алтернатива на Мета на Твитер, забележа пад од речиси 70% на бројот на дневни активни корисници од својот врв на 7 јули, според пазарната разузнавачка компанија Sensor Tower, расипајќи го нивното експлозивно лансирање пред само две недели и бледеејќи во споредба со Твитер, гигантот на социјалните мрежи што се обидува да го симне од тронот.

    Дневните активни корисници на Threads сега се околу 13 милиони – значително помалку од 44 милиони на 7 јули – а просечното дневно време поминато на апликацијата е четири минути, што е помало од максимумот на денот на нејзиното лансирање од 19 минути, според Sensor Tower.

    Ова доаѓа откако компанијата објави дека постигнала 100 милиони регистрирани во рок од една недела откако беше лансирана на 5 јули.

    Твитер има околу 200 милиони активни дневни корисници и просечното време поминато дневно на платформата е 30 минути, според Sensor Tower.

    Двете платформи за социјални медиуми функционираат слично, но на Threads недостасуваат некои значајни карактеристики на Twitter, вклучително и функционалноста на работната површина и можноста за пребарување на теми наместо само корисници.

    Директорите на Мета рекоа дека очекуваат пад на користењето и планираат нови функции за да ги задржат корисниците на апликацијата, објави Волстрит журнал.

    „Целосно е ирелевантно колку луѓе се регистрираат“, изјави за Журнал Лиа Хаберман, предавач за маркетинг на социјалните медиуми и дополнителен професор на UCLA. „Она што е важно е нивото на ангажираност и интеракција“. Таа објасни дека Threads „всушност не е градски плоштад. Тоа е профитен бизнис“.

    Threads започна на 5 јули, дозволувајќи им на корисниците да се регистрираат користејќи ги нивните сметки од другата платформа за социјални медиуми на Мета, Instagram. Со над 2 милијарди месечни корисници, популарноста на Инстаграм веројатно помогна да се создаде пораст на раните пријавувања за платформата. Во првите два дена по лансирањето на Threads, веб сообраќајот на Twitter беше намален за 5% во споредба со претходната недела, објави Журнал. Сепак, Sensor Tower рече дека не забележала материјална промена во сообраќајот на Twitter од лансирањето на Threads.

    Извршниот директор на Мета, Марк Цукерберг, јасно стави до знаење дека Threads е обид на неговата компанија да се пробие на пазарот во кој долго време уживаше Твитер. „Мислам дека треба да има апликација за јавни разговори со 1 милијарда+ луѓе на неа“, напиша Закерберг во објавата на неговата нова апликација. „Твитер имаше можност да го направи ова, но не успеа. Се надеваме дека ќе го направиме тоа.”

    Мета ја лансираше апликацијата за време на превирања за Твитер, која милијардерот Илон Маск ја купи во октомври. Под контроверзното раководство на Маск, компанијата падна на вредност од 15 милијарди долари – околу една третина од 44 милијарди долари што ги плати за неа – заклучно со мај, според Fidelity. Компанијата донесе голем број контроверзни одлуки откако Маск ја презеде функцијата, вклучително и спроведување на привремено ограничување на бројот на твитови што корисникот може да ги види во еден ден и претворање на системот за верификација на корисниците на платформата во членство за купување.

    Твитер, исто така, претрпе големи прекини и масовни отпуштања во последните месеци. Претходно во јули, адвокат на Твитер се закани дека ќе го тужи Мета, обвинувајќи ја компанијата за кражба на „трговските тајни и друга интелектуална сопственост“ на Твитер со ангажирање поранешни вработени на Твитер да креираат Threads – обвинувања кои Мета ги негираше.

    Расправијата меѓу Цукерберг и Маск се прелеа надвор од доменот на социјалните медиуми. Пред објавувањето на Threads, Маск го предизвика Цукерберг на борба во кафез во стилот на UFC, што Цукерберг, кој тренира во бразилско џиу-џицу, навидум го прифати, но не е јасно дали борбата ќе се случи, бидејќи Маск донекаде го смени курсот и сигнализираше тој веќе не е заинтересиран да се бори.

    Директорите на Мета платформи се силно фокусирани на зајакнување на задржувањето на нивниот нов ривал на Твитер, Threads, откако апликацијата изгуби повеќе од половина од своите корисници во неделите по нејзиното бурно лансирање, им рече извршниот директор Марк Цукерберг на вработените во четвртокот.

    Задржувањето на корисниците на апликацијата базирана на текст беше подобро отколку што очекуваа директорите, иако тоа „не беше совршено“, рече Цукерберг, говорејќи во градското собрание на компанијата, чие аудио го слушна Ројтерс.

    Мета се обидува да додаде повеќе „куки за задржување“ за да ги привлече корисниците да се вратат на апликацијата, како, на пример „да се осигури дека луѓето кои се на апликацијата Инстаграм можат да гледаат важни теми од Threads “, рече главниот директор за производи Крис Кокс.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично