ПОВЕЌЕ

    Гугл со резултати подобри од очекуваното

    Време зa читање: 2 минути

    Акциите на матичната компанија на Гугл, Азбука, пораснаа повеќе од 8% во тргувањето по работното време како резултат на заработката во третиот квартал, кој ги сруши очекувањата и за заработка и за приход, покажувајќи силен раст на приходите од реклами.

    Еве ги клучните бројки:

    Заработка по акција: 16,40 долари наспроти 11,29 долари колку што проценува „Рафинитив“

    Приход: 46,17 милијарди долари наспроти 42,90 милијарди долари колку што проценува „Рафинитив“.

    „Google Cloud: 3,44 милијарди долари наспроти 3,32 милијарди, колку што проценува StreetAccount.

    Реклами на YouTube: 5,04 милијарди долари наспроти 4,39 милијарди долари проценети од StreetAccount.

    Трошоци за собирање сообраќај (TAC): 8,17 милијарди долари во споредба со 7,66 милијарди долари проценети од StreetAccount.

    Компанијата ги надмина проценките, по првиот пад на приходите во вториот квартал. Резултатите покажаа силно закрепнување во неговиот клучен рекламен сегмент, кој беше силно погоден од повлекувањето на потрошувачката заради пандемијата „Ковид-19“, пренесува Seebiz.eu.

    За кварталот што заврши на 30 септември, компанијата оствари вкупни приходи од рекламирање од 37,10 милијарди долари, во споредба со 33,80 милијарди долари пред една година. Растот на рекламите на YouTube беше особено силен, 32% повеќе од пред една година. Стравувањата од кршење на рекламирањето за пребарување не се реализираа, бидејќи категоријата рекламирање на компанијата „Пребарувај и други“ покажа раст од 6% во споредба со пред една година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично