ПОВЕЌЕ

    Бентли ја заврши 2022 со рекордна продажба на луксузни возила

    Време зa читање: 3 минути

    Bentley го премина прагот од 15.000 продажби за прв пат во 2022 година, позиционирајќи ја луксузната марка да го урне својот претходен профитен рекорд за цела година кога бројките ќе бидат откриени подоцна овој квартал. Откако веќе го собори својот годишен профитен рекорд до јули, Бентли исто така продаде повеќе автомобили минатата година од кога било досега. Британската компанија во јули го надмина својот профитен праг од 389 милиони евра (325,8 милиони фунти) колку изнесуваше профитот во 2021.

    Севкупно, Bentley оствари 15.174 продажби во 2022 година, што е 4% подобрување во споредба со претходниот рекорд од 14.659, поставен во 2021 година. изјава.

    Теренецот Bentley Bentayga беше најпродаван на брендот, со 42% од вкупната продажба – околу 6370 автомобили, што е рекорден обем за моделот. Bentayga историски е бестселер на марката, а зголемувањето на волуменот веројатно е обезбедено со додавање на варијанта со продолжено меѓуоскино растојание кон крајот на минатата година.

    По него следеа Continental GT и Continental GT Convertible, комбинирани за 30% од обемот на продажба на Bentley (околу 4550 автомобили). Од пермутациите на двата модели, најголемата зафатнина е GT Speed фокусирана на перформанси, со 31% од продажбата (околу 1410 автомобили).

    Единствениот друг модел на Bentley, салонот Flying Spur, сочинуваше преостанатите 28% од испорачани автомобили. На глобално ниво, plug-in хибридната варијанта сочинуваше 30% од продажбата, но во ОК тоа беше значително поголемо, со 66%.

    Бентли забележа раст на продажбата во сите региони, освен Кина, Хонг Конг и Макао, отсликувајќи го искуството на другите луксузни марки. Ролс-Ројс, на пример, забележа едноцифрен недостаток само во Кина. Америка остана најголемиот регион на Бентли, со 4221 продажби – подобрување за девет во споредба со 2021 година и 28% од вкупниот волумен оваа година.

    И покрај падот од 9% (378 автомобили), Кина остана вториот по големина пазар на Bentley, со 3655 продажби – удел од 24%. Европа беше трета, со 2809 продажби: 19% од вкупниот број, и раст од 11% (289 единици) во споредба со 2021 година. По нив следат Азија Пацифик (2031), Велика Британија (1490) и Блискиот Исток, Африка и Индија (968).
    Извршниот директор на Bentley, Адријан Халмарк, изјави: „Во она што беше уште една година на непредвидливост, бизнисот надмина значителни спротивставени ветрови и покажа голема издржливост за да ја испорача третата по ред година со рекордна продажба. Реакцијата на пазарното претставување на нашите хибридни модели, [Flying Spur] што се приклучи на [] Bentayga минатата година, го демонстрира патот по кој се движи луксузниот сектор и ние сме цврсто позиционирани во првите редови“.

    Халмарк додаде дека неговата компанија е водечка во секторот по продажба и удел на пазарот, туку и по инвестиции во електрични технологии “и по посветеност да бидеме нето-јаглеродни неутрални во 2030 година“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично