ПОВЕЌЕ

    Автомобилите на Mercedes-Benz ќе имаат „најчовечки“ гласовен асистент, засилен со вештачка интелигенција

    Време зa читање: 5 минути

    Mercedes-Benz го надополнува гласовниот асистент во автомобилот со генеративна вештачка интелигенција, отворајќи го патот за поприродни интеракции и персонализирани искуства на возачот.

    Надградениот виртуелен асистент MBUX на производителот на автомобили ќе работи на следната генерација на оперативниот систем MB.OS за да создаде „најчовечки интерфејс со Mercedes-Benz досега“, велат од компанијата. Примерите вклучуваат предвидливо однесување, како пуштање наслови на утринските вести при влегување во возилото или понуда за бирање на состанок ако календарот на сопственикот на возилото покажува дека доцни на состанок.

    Возилата на Мерцедес веќе имаат способност за гласовни команди, што им овозможува на возачите да ја користат фразата „Еј, Мерцедес“, проследена со кратка команда за да прават работи како што се прилагодување на температурата во возилото, наоѓање дестинација за навигација или телефонски повик.

    КОЈ ГО АЖУРИРА СИСТЕМОТ – ДЕЛОВНА ТАЈНА

    Генеративната вештачка интелигенција може да ги направи овие прашања поприродни и помалку склони кон лажни позитиви – теоретски. Познато е дека ChatGPT и другите чет-ботови на големи јазици (LLM) служат со лажни информации, а OpenAI е цел на голем број тужби за клевета и кршење на авторските права. Мерцедес нема да каже со која компанија работи за ажурирање на гласовниот асистент.

    Мерцедес и другите производители на автомобили се обидуваат да излезат пред бумот на вештачката интелигенција што експлодира низ технолошката индустрија. Компаниите како Фолксваген, БМВ и Хјундаи ветуваат пософистицирани гласовни асистенти во автомобилот засилени со истите LLM кои ги напојуваат најпопуларните чет-ботови.

    Германскиот производител на автомобили го има она што многумина го сметаат за еден од најспособните гласовни асистенти во MBUX, кој првпат беше претставен во 2018 година и е кратенка од „Mercedes-Benz User Experience“.

    Говорот на гласовниот асистент ќе се потпира на LLM за природен дијалог и одговори на прашањата на клиентите. Исто така, ќе има четири „личности на личноста“: природни, предвидливи, лични и сочувствителни. „Ефектот е повеќе како разговор со пријател“, тврдат од компанијата. „Асистентот одговара на прашања врз основа на општо знаење и може да поставува и интелигентни прашања за да ја разјасни намерата и да извлече заклучоци“.

    Асистентот може да се приспособи за да одговара на преференциите на возачот, вклучувајќи тон и стил на зборување. Сакате нешто поемпатично за оние денови кога сообраќајот ве прави да доцните? Асистентот MBUX ќе биде тука за вас.

    Меѓу многуте добавувачи, Mercedes се потпира на Nvidia за своите чипови разладувани со вода за да го напојуваат својот систем MB.OS. Компанијата со седиште во Сан Хозе развива графички процесори со голема моќност и системи на чип за автоматско одделение за голем број клиенти на автомобили, овозможувајќи функции како што се напредна помош за возачот, графика во автомобилот и вештачка интелигенција.

    Портпаролот на Мерцедес-Бенц, Кетлин Декер, одби да ја именува конкретната компанија што ја снабдува нејзината генеративна технологија за вештачка интелигенција. „Компанијата работи со низа технолошки партнери за да ги развие и имплементира најновите достигнувања во вештачката интелигенција и обработката на природниот јазик“, рече таа во е-пошта. „Мерцедес-Бенц е посветен да работи со најдобрите партнери во индустријата за да се погрижи системот MBUX да остане во првите редови на автомобилската технологија“.

    ФОЛКСВАГЕН СЕ ОПРЕДЕЛИ ЗА CHATGPT

    Претходно, Мерцедес соопшти дека го тестира ChatGPT на OpenAI за своите автомобили, но денешното соопштение за печат не го спомнува извиканиот четбот. Компанијата соопшти дека е заинтересирана да ја процени способноста на ChatGPT да им помогне на возачите да добијат одговори на сложени прашања додека ги држат рацете на тркалата и очите на патот. Фолксваген вчера го објави својот план да инсталира ChatGPT во своите автомобили почнувајќи од крајот на оваа година.

    Одвлекувањето на вниманието во автомобилот е на највисоко ниво. Но, наместо да се обидуваат да го ограничат количеството технологија што се набива во автомобилите, производителите на автомобили се повеќе се свртуваат кон поправки на висока технологија за да ги охрабрат возачите да останат фокусирани на патот.

    Mercedes вели дека првите автомобили со MB.OS доаѓаат со претстојниот Mercedes Modular Architecture, или MMA, кој е закажан за 2025 година. Concept CLA на компанијата, кој го имаше своето северноамериканско деби на CES во Лас Вегас оваа недела, нуди кратка врв на тоа како ќе изгледаат овие возила кога ќе бидат блиску до производство.

    Дополнително, Mercedes додава повеќе опции за видеоконференции и стриминг на своите автомобили, вклучително и Microsoft Teams и Sony Pictures Ridevu. И новата функција наречена Опкружувачка навигација нуди подобра ситуациона свест претставена како 3D графика на инфозабавниот дисплеј напојуван од играчкиот мотор на Unity.

    На пример, го покажува типот на сообраќај, било да е тоа друг автомобил, комбе, камион или дури и велосипедист. Ги прикажува пешаците блиску до патот, како и потенцијалните опасности. И го надополнува водењето по маршрутата во реалистична претстава на околината – особено корисно во  урбани средини.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично