ПОВЕЌЕ

    Акциите на Фејсбук, Гугл, Пајнтерест и Твитер изгубија 80 милијарди долари надолу откако Снепчет објави загуба

    Време зa читање: 3 минути

    Сопственикот на Facebook Meta Platforms, сопственикот на Google, Alphabet и другите компании кои продаваат онлајн реклами изгубија околу 80 милијарди долари од комбинираната берзанска вредност во четвртокот откако Snap, сопственикот на Snapchat објави лоши квартални резултати и предупреди на неизвесна перспектива.

    Погоден од слабеењето на економијата, зголемената конкуренција од TikTok и неодамнешните промени во приватноста на iPhone-ите, сопственикот на Snapchat не успеа да ги достигне поставените цели за приходи во вториот квартал и предупреди дека „иднината останува исклучително предизвикувачка“. Акциите паднаа за 26%, со што загубата на Snap во 2022 година достигна над 70%.

    Со оглед на тоа што Вол Стрит веќе е загрижен за потенцијална рецесија, извештајот на Snap, исто така, предизвика распродажба кај конкурентските продавачи на интернет реклами. Акциите на социјалните мрежи се лизнаа по неколку часа поради разочарувачките квартални резултати од Snap. Мета платформите, Alphabet, Twitter и Pinterest паднаа за 5%, 3%, 1,9% и 6,9%, соодветно, по извештајот. Инвеститорите стравуваат дека овие компании би можеле да бидат повредени со забавување на продажбата на реклами преку Интернет.

    Акциите на Twitter паднаа помалку, губејќи нешто помалку од 2%.

    Падот на акциите на Alphabet ја намали нејзината пазарна капитализација за над 40 милијарди долари, а загубата на Мета ја намали нејзината пазарна капитализација за околу 25 милијарди долари. Падот на акциите на Snap испари седум милијарди долари од неговата вредност.

    Лошиот извештај на Snap ги погоди и другите акции за раст, при што Spotify Technology , Shopify и Roblox паднаа за околу 3% секој, по работното време на берзата.

    Со оглед на тоа што Твитер го тужи Илон Маск за да го принуди милијардерот да го исполни своето априлско ветување дека ќе го купи Твитер за 44 милијарди долари, многу инвеститори сметаат дека акциите на Твитер се облог на исходот од таа претстојна правна битка, а помалку како одраз на тековните основи на компанијата. .

    Твитер треба да ги објави своите квартални резултати рано во петок, но платформата за микро-блогирање го откажа својот традиционален повик со аналитичарите, посочувајќи на „претходната аквизиција“ на Маск.

    Во својот извештај, Snap рече дека неговите дневни активни корисници се зголемиле за 18% на годишно ниво на 347 милиони, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите. Но, тој раст на корисниците доаѓа кога клиентите на компаниите за социјални медиуми се соочуваат со инфлација на највисоките 40 години и се подготвуваат за потенцијален економски пад, средина во која брендовите трошат помалку на рекламирање и применуваат поголема контрола за тоа како ги трошат своите долари за рекламирање.

    Alphabet ги објавува резултатите од вториот квартал на 26 јули, Мета известува за резултатите на 27 јули, а Pinterest на 1 август.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично