ПОВЕЌЕ

    СКОКОТ НА АКЦИИТЕ НА ПУМА ГИ РАЗМРДА ЕВРОПСКИТЕ БЕРЗИ по вестите дека газдите бараат купувач за популарниот спортски бренд

    Време зa читање: 4 минути

    Цената на акциите на глобално популарен спортски бренд ги размрда европските берзи и ги однесе во зелено откако доживеа невиден скок по месеци стагнација. Причина се вестите за продажба на компанијата Пума. Семејството Пино, кое поседува значителен дел од акциите на популарниот спортски бренд Пума, контактирало со потенцијални купувачи на Пума откако германскиот спортски бренд изгубил околу половина од својата пазарна вредност во изминатата година, се вели во медиумските извештаи кои цитираат напис од Блумберг.

    СЕМЕЈСТВОТО ПИНО

    Семејството милијардери, кое поседува 29% удел во Пума, која е котирана на берзата во Франкфурт, преку Артемис, соработува со советници, веројатно со цел да предизвика продажба на компанијата, велат изворите, барајќи да не бидат идентификувани бидејќи разговорите се приватни.

    Тие контактирале со потенцијални понудувачи, вклучувајќи ги Анта Спортс Продактс и Ли Нинг, за да го проценат интересот за купување на Пума, велат изворите, додавајќи дека исто така испитале и други компании за спортска облека во САД, како и суверени фондови за богатство на Блискиот Исток.

    Акциите на Пума скокнаа за дури 20% во германската трговија по извештајот, најмногу од октомври 2001 година. Таа има пазарна вредност од околу 3,2 милијарди евра.

    Семејството веројатно ќе бара значителна премија во секој договор, велат изворите. Артемис е исто така и контролен акционер на Керинг.

    Пино се милијардерско семејство кое е сопственик на Groupe Artémis, инвестициска компанија со повеќе познати интереси, вклучувајќи ја аукциската куќа Christie’s, операторите на луксузни крстарења Pontant и Creative Artist Agencies. Во модната сфера тие го имаат и Kering, која е холдинг компанија за повеќе луксузни брендови, вклучувајќи ги Gucci, Saint Laurent, Balenciaga и Alexander McQueen. Семејството ја купи PUMA во 2007 година преку Kering, а од 2018 година го држи својот тековен удел од 28,52 проценти во гигантот за спортска облека. Според неименувани извори, Groupe Artémis има висок долг низ целото свое портфолио и е под зголемен притисок од засегнатите страни – што можеби е причината зошто тие сакаат да се продадат од PUMA.

    Изминативе месеци акциите на Пума паднаа за 50% во последните 12 месеци, погодени од слабата побарувачка за нејзината спортска и спортска опрема и загриженоста за влијанието на американските царини.

    Но, размислувањата се во тек и нема гаранција дека ќе се случи трансакција, велат изворите. Портпаролот на Пума одби да коментира, додека претставниците на Артемис, Анта и Ли Нинг не одговорија на барањата за коментар.

    Пума се обидува да се реорганизира под водство на новиот извршен директор Артур Хоелд откако не успеа да генерира многу ентузијазам за своите производи кај потрошувачите во последните години. Компанијата издаде повеќекратни предупредувања за профит во последните квартали, вклучително и минатиот месец.

    Брзорастечките брендови како On Holding AG, New Balance и Hoka добиваат клиенти и зафаќаат повеќе простор на полиците кај трговците на мало, додека среќата на долгогодишните конкуренти Adidas и Nike се подобри.

    ГЛОБАЛНО ПОПУЛАРНИОТ БРЕНД ВО ФИНАНСИСКИ ПОТЕШКОТИИ

    Германската фирма неодамна го назначи поранешниот извршен директор на Adidas, Андреас Хуберт, за главен оперативен директор. Хуберт е ветеран со 20 години искуство во Adidas, кој во последните четири години беше главен директор за информации на компанијата.

    Основана во 1948 година, Пума минатата година пријави нето приход од 281,6 милиони евра и продажба од 8,8 милијарди евра, а има и глобална работна сила од околу 22.000 луѓе. Меѓу другите, го спонзорира англискиот тим од Премиер лигата Манчестер Сити, португалската репрезентација и машката ракометна репрезентација на Данска.

    Анта поседува брендови, вклучувајќи ги Фила, Десенте, Колон Спорт и Џек Волфскин. Беше дел од конзорциум кој го купи финскиот Амер Спортс Ојџ, производител на тениски рекети Вилсон и бејзбол палки Луисвил Слагер, за околу 4,6 милијарди евра во 2019 година.

    Ли Нинг, основана во 1990 година од легендарниот кинески гимнастичар со исто име, дизајнира и продава професионални и спортски обувки, облека и додатоци за рекреација. Покрај истоимениот бренд, има спортски производи кои се во сопствена сопственост или се лиценцирани, вклучувајќи го брендот за пинг-понг Double Happiness, брендот за спорт на отворено Aigle и Kason, брендот за бадминтон.

    (Фото: WWD)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично