Најголемиот кинески производител на електрични возила, BYD, го објави својот прв месечен пад на испораките оваа година, во услови на силна конкуренција од ценовната војна што го привлече вниманието на креаторите на политики во Пекинг.
Додека другите големи кинески производители на електрични возила, вклучувајќи ги Li Auto и Nio, исто така, објавија пад на испораките во јули, Xpeng испорача рекорден број електрични возила во јули. Исто така, имаше светли точки кај Xiaomi, Leapmotor и Aito, кои забележаа месечен раст, објавија повеќе медиуми
BYD испорача 341.030 единици во јули – намалување од 377.628 во јуни – што го означува својот прв месечен пад оваа година и речиси непроменет во однос на истиот период минатата година. Падот доаѓа по месеци постојан раст од првичните 296.446 испораки во јануари.
Компанијата ги намали цените на неколку од своите модели само со батерии и хибридни модели од пониска класа за околу 30% во мај, поттикнувајќи ги другите производители на автомобили да го следат примерот. Како што се интензивираше ценовната војна, врвните кинески лидери издадоа предупредувања во последните месеци да ја запрат прекумерната конкуренција.
Li Auto пријави 30.731 единици во јули, што е намалување од 36.279 во јуни и пад од 39,7% на годишно ниво. Ова беше втор последователен месечен пад и меѓу најстрмните меѓу кинеските производители на електрични возила.
Nio исто така забележа остар пад на испораките во јули, со 21.017 единици – намалување од 24.925 во јуни, што беше годишен максимум. На годишно ниво, тоа беше намалување од 2,7%, со падови во сите три главни производни линии.
И Li Auto и Nio лансираа нови модели на 31 јули. Првото чисто електрично спортско возило на Li Auto, Li i8, доаѓа во три варијации, со цена помеѓу 321.800 и 369.800 јуани (44.700 и 51.400 долари). Испораките се закажани да започнат на 20 август.
Новиот SUV модел на Nio, L90, е со цена од 265.800 јуани или 179.800 јуани со претплата за батерии. Испораките за верзијата со шест седишта започнаа на 1 август, а верзијата со седум седишта е закажана за крајот на септември.
Ривалите, како Xiaomi, во меѓувреме остваруваат рекордни добивки, со повеќе од 30.000 испораки на електрични возила овој месец, во споредба со 25.000 во јуни – најсилниот раст од март. Овој раст следеше по лансирањето на нивниот SUV YU7 на почетокот на јули.
Xpeng, продолжувајќи ја својата победничка серија, испорача рекордни 36.717 единици во јули – скромен пораст од јуни и деветтиот последователен месец на испораки што надминуваат 30.000 возила. На 30 јули, компанијата објави дека нејзината втора генерација седан Xiaopeng P7 ќе дебитира во Кина на 6 август.
Алијансата за интелигентна мобилност Harmony, која е поддржана од кинескиот технолошки гигант Huawei и вклучува брендови како Aito, Chery и Maextro, исто така објави дека испорачала 47.752 единици во јули. Поголемиот дел од нејзината вкупна продажба на електрични возила се припишува на серијата Wenjie на Aito, која испорача 40.753 автомобили.
Leapmotor, поддржана од европскиот автомобилски гигант Stellantis, испорача 50.129 единици во јули. Ова е нејзината највисока месечна продажба досега, продолжувајќи ја стабилната траекторија на раст.
Спротивно на тоа, испораките на Zeekr беа непроменети во јули. Компанијата во сопственост на Geely испорача 16.977 возила, речиси како и нејзините перформанси во јуни.
(Фото: Christof Stache/AFP via Getty Images)