Во енергично закрепнување на иконскиот хот-хечбек, Renault Clio повторно го предводи рангирањето на моделите во Европа во мај 2025 година, според податоците на JATO Dynamics кои опфаќаат 28 пазари. Регистрациите на Clio се зголемија за речиси 12% на годишно ниво, што ја нагласува неговата силна привлечност, бидејќи побарувачката за компактни, разновидни возила останува силна низ целиот континент.
Истовремено, вкупните регистрации на нови автомобили во Европа во мај достигнаа 1.107.517 единици, што претставува зголемување од 2,5% во споредба со мај 2024 година и го зголемија вкупниот број на продадени возила од почетокот на годината на 5,54 милиони единици (+0,7%).
Обемот на продажба на Renault Group се зголеми за 4,6%, додека Volkswagen Group и BMW Group забележаа добивка од 3,3% и 6,3%, соодветно.
Clio води во компактниот сегмент. Renault Clio го освои првото место меѓу моделите во мај, регистрирајќи зголемување од речиси +12% во споредба со претходната година.
Dacia Sandero, и покрај падот од 10% на годишно ниво, цврсто се задржа на второто место и останува водечки модел во кумулативната 2025 година.
Регистрациите на нови автомобили во Европа се зголемија во мај, бидејќи побарувачката за plug-in хибридни автомобили нагло порасна во споредба со минатата година, објави во среда Европската асоцијација на производители на автомобили, или ACEA.
Продажбата на нови автомобили се зголеми за 1,6 проценти на годишно ниво во мај, побрзо од зголемувањето од 1,3 проценти во април. Ова беше втор последователен пораст на регистрациите.
Годишниот раст во голема мера беше поттикнат од зголемувањето од 46,9 проценти на продажбата на plug-in хибридни автомобили. Регистрациите на електрични автомобили на батерии и хибридни електрични автомобили пораснаа за 25,0 проценти и 16,0 проценти, соодветно.
Во меѓувреме, продажбата на бензински автомобили се намали за 18,6 проценти, а продажбата на дизел автомобили се намали за 27,6 проценти во споредба со пред една година.
Меѓу најголемите економии во еврозоната, Шпанија регистрираше остар раст на продажбата од 18,6 проценти. Во меѓувреме, продажбата порасна само за 1,2 проценти во Германија.
Во Франција и Италија, продажбата се намали за 12,3 проценти и 0,1 процент, соодветно.
Во периодот од почетокот на годината до денес, регистрациите на нови автомобили во ЕУ се намалија за 0,6 проценти во споредба со истиот период минатата година.
Агенцијата соопшти дека уделот на пазарот на електрични автомобили на батерии за периодот од јануари до мај изнесувал 15,4 проценти, што е сè уште далеку од нивото на кое треба да биде. Хибридните електрични модели продолжуваат да растат во популарност, задржувајќи го своето место како најпопуларен тип на мотор меѓу купувачите, соопшти ACEA.
Кинеските производители на автомобили го продолжија својот раст, со 65.808 регистрации во мај – двојно поголем удел од претходната година – и освојувајќи 5,9% од пазарниот удел низ цела Европа.
Клучни брендови: MG (+30%) водеше со 29.400 единици, додека BYD порасна за 397%, речиси изедначувајќи се со месечните бројки на Tesla.
Значајни нови возила во мај беа Skoda Elroq (9.200 единици), Jaecoo 7, BYD Seal U и електричниот Renault.
Од друга страна, продажбата на модели како VW Golf и VW T-Roc падна за 18% и 10%, соодветно.