Volkswagen и Шангајскиот SAIC Motor се согласија да продадат фабрика во далечниот западен кинески регион Ксинџијанг, што наиде на критики поради обвинувањата од западните влади за кршење на човековите права.
Компаниите, исто така, во средата соопштија дека го продолжуваат своето 40-годишно заедничко вложување во производството на автомобили до 2040 година, пред предвиденото, и дека JV ќе ја засили својата промена кон електрични возила.
Volkswagen AG беше еден од првите странски инвеститори во кинеската автомобилска индустрија. Седаните од моделот Сантана од 1980-тите години што ги произведуваше неговата JV во Шангај ја формираа основата на такси-флотите во Шангај и другите градови многу години. SAIC, со седиште во Шангај, вели дека е најголемиот производител на автомобили во Кина, со 5 милиони возила во 2023 година. Исто така, има партнерства со Џенерал Моторс и други производители на автомобили.
Претходно оваа година, групацијата Volkswagen, која ги вклучува Audi и Porsche, рече дека планира да лансира 40 нови модели во Кина во следните три години и дека ќе има понуда од 30 ЕВ до 2030 година. Во средата, таа рече дека SAIC Volkswagen планира да лансира 18 нови модели до 2030 година, вклучително и осум ЕВ.
Volkswagen е меѓу многуте странски производители на автомобили кои беа фатени со рамни стапала од бумот на електрични возила во Кина што го потресе пазарот, најголемиот во светот, во последните три години.
Компанијата соопшти дека локацијата за заедничко вложување во главниот град на Ксинџијанг, Урумчи, ќе биде продадена на Центарот за инспекција на моторни возила во Шангај, со истовремено зачувување на работните места на околу 170 луѓе кои работат таму. Се вели дека заедничкото вложување исто така продало тест патеки во Турпан во Ксинџијанг и во Антинг, надвор од Шангај.
Како одговор на критиките за неговото работење во Ксинџијанг, Фолксваген претходно рече дека ревизијата што ја нарача не открила докази за принудна работа во објектот, но ги разгледува опциите за неговата иднина.
Фабриката, управувана од подружница на SAIC-VW, започна со производство во 2013 година и имаше максимален капацитет од 50.000 возила. Веќе не прави возила туку обезбедува инспекции.
Реструктуирањето на заедничкото вложување VW-SAIC доаѓа во време на неизвесност околу трошоците и пристапот на пазарот со оглед на потезите на западните влади да воведат повисоки тарифи за електричните возила увезени од Кина.