Xiaomi, кинескиот бренд за паметни телефони кој се впушти во производството на електрични возила, претстави луксузен спортски автомобил од 114.000 американски долари за кој потрошувачите открија дека личи на Ферари, а основачот на компанијата Леи Џун го пофали како „неверојатен“.
SU7 Ultra, лансиран во вторникот и продаден за 814.900 јуани, е второто издание на Xiaomi откако скокна на преполниот кинески пазар за електрични возила во март со своите деби модели, SU7, SU7 Pro и SU7 Max, означувајќи го еден од најгледаните деловни преориентации од кинеска технолошка компанија.
Од март, Xiaomi испорача 75.688 SU7 седани, со месечни испораки над 20.000 единици за прв пат во октомври, според компанијата. Тие бројки го ставаат новодојдениот на исто ниво со етаблираните играчи како што се Tesla и BYD.
ЕВ бизнисот на Xiaomi оствари приход од 6,4 милијарди јуани во вториот квартал, иако претрпе нето загуба од 1,8 милијарди јуани поради тековните инвестиции, покажа финансискиот извештај на компанијата.
Акциите на Xiaomi се зголемија за помалку од 0,6 отсто до 26 HK$ на затворањето на пазарот во средата, откако компанијата со седиште во Пекинг соопшти дека примила повеќе од 3.600 пред-нарачки за SU7 Ultra во првите 10 минути по почетокот на регистрацијата доцна во вторникот.
Некои кинески потрошувачи рекоа дека се сомневаат дали наметнатата способност на SU7 Ultra за „забрзување до 100 километри на час за само 1,98 секунди“ има некаква важност за преполните урбани патишта во Кина со строги ограничувања на брзината. Но, други рекоа дека автомобилот добро се споредува со увезените модели.
„Возбуден сум за новиот автомобил на Xiaomi поради неговите луди способности во однос на коњските сили, кои ги надминуваат најдобрите светски брендови, како што се Mercedes-Benz и BMW“, напиша Ванг Тонгген, корисник на Weibo, во коментар во средата.
Xiaomi во вторникот, исто така, ја претстави својата најнова серија на паметни телефони, Xiaomi 15, искористувајќи го отсуството на Apple Intelligence, софтверот за вештачка интелигенција (AI) на производителот на iPhone, во Кина.
Почнувајќи од 4.499 јуани, серијата Xiaomi 15 „сеопфатно го надминува“ iPhone 16 Pro во способностите за вештачка интелигенција, нудејќи помош за пишување, транскрипција во реално време и превод преку својот систем HyperAI, соопшти кинеската компанија. Исто така, планира да започне со пробни работи за својот надграден гласовен асистент Super Xiao Ai во ноември пред официјалното лансирање во декември.
Телефоните од серијата Xiaomi 15 се опремени со најновиот чипсет на Qualcomm Snapdragon 8 Elite, кој е дизајниран да работи локално со генеративни модели со вештачка интелигенција и се појави како популарен избор за кинеските производители на паметни телефони кои се натпреваруваат против понудите за вештачка интелигенција од Apple и Samsung Electronics.
Xiaomi, третата најпродавана марка на паметни телефони во Кина и ширум светот, ја зголеми продажбата на мобилни телефони за повеќе од 13 отсто на годишно ниво во третиот квартал. Таа држи над 15 отсто од домашниот пазар, според истражувачката компанија „Контерпоинт“.