Во обид да ги запре дезинформациите на интернет, Европската комисија сака технолошките компании како Google, Facebook и TikTok да започнат со етикетирање на содржината создадена од вештачка интелигенција без да чекаат да стапат на сила дигиталните закони.
Текст, видео и аудио создадени и манипулирани од алатките за вештачка интелигенција како ChatGPT и DALL-E се повеќе се шират на интернет. Комисијата сега повикува десетици големи технолошки компании кои се дел од нејзината доброволна повелба против дезинформации за да им олеснат на луѓето да ги разликуваат фактите од фикцијата.
„Потписниците кои имаат услуги со потенцијал да шират дезинформации генерирани од вештачка интелигенција треба за возврат да воведат технологија за да ја препознае таквата содржина и јасно да им го означи тоа на корисниците“, рече во понеделникот потпретседателката за вредности и транспарентност Вера Јоурова, како што беше претходно објавено во Брисел.
Многу големи онлајн платформи и пребарувачи како Meta, Twitter и TikTok ќе мора да идентификуваат генерирани или манипулирани слики, аудио и видео познати како длабоки фалсификати со „истакнати ознаки“ веднаш штом на 25 август според Законот за дигитални услуги (DSA) или бришење на лица казни од повеќе милиони евра.
Во меѓувреме, Европскиот парламент се залага за слично правило да се применува за сите компании кои генерираат содржина со вештачка интелигенција, вклучително и текст, како дел од Законот за вештачка интелигенција, кој би можел да стапи на сила веднаш во 2025 година.
Јоурова, исто така, сака компаниите како Microsoft и Google да изградат заштитни мерки за нивните услуги, вклучувајќи ги Bard и Bingchat, така што лошите актери не можат да ја користат таканаречената генеративна вештачка интелигенција за да нанесуваат штета. Таа рече дека извршниот директор на Google, Сундар Пичаи, ѝ рекол дека неговата компанија моментално развива такви технологии.
Таа додаде дека 44-те учесници на Кодексот за однесување за дезинформации – вклучувајќи ги компаниите за социјални медиуми, групите за проверка на факти и рекламните здруженија – ќе основаат нова група за да разговараат за тоа како најдобро да се одговори на новите технологии.
Јоурова исто така го критикуваше Твитер за напуштање на доброволниот кодекс само неколку месеци пред да стапи на сила DSA. „Веруваме дека ова е грешка на Твитер“, рече таа. „Тие избраа конфронтација, што беше забележано во Комисијата“.
Учесниците на кодексот ќе мора да објават извештаи во средината на јули со детални анализи за тоа како го спречиле ширењето на невистини на нивните мрежи и нивните планови да ги ограничат потенцијалните дезинформации од генеративната вештачка интелигенција.