Веб-страницата на Твитер беше недостапна за многу корисници во понеделникот, додека други пријавија проблеми со гледање фотографии и кликнување на линкови во апликацијата, што претставува едно од најшироките прекини на услугата досега под новиот сопственик Илон Маск.
Некои корисници кои се обидоа да ги вчитаат Twitter.com или TweetDeck, услуга која им овозможува на корисниците да го организираат својот Twitter довод во списоци, беа сретнати со порака за грешка: „вашиот тековен API план не вклучува пристап до оваа крајна точка“. Другите корисници можеа да пристапат на страницата (иако изгледаше дека се вчитува бавно), но тие беа сретнати со истата порака за грешка при кликнување на врските.
Веб-страницата за следење прекини DownDetector покажа повеќе од 8.000 извештаи за прекин на Twitter околу пладне во понеделникот. За корисниците кои можеа да пристапат до платформата, „Twitter API“ беше во тренд додека луѓето твитаа за проблемите.
„Некои делови од Твитер можеби нема да работат како што се очекуваше во моментов“, објави компанијата во твитот. „Направивме внатрешна промена која имаше некои несакани последици. Работиме на ова сега и ќе споделиме ажурирање кога ќе се поправи“.
Во посебен твит во понеделникот, Маск рече: „Оваа платформа е толку кршлива (воздишка). Наскоро ќе се поправи.”
За околу еден час, се чинеше дека проблемите во голема мера се решени. „Работите сега треба да работат како што е нормално“, објави компанијата на Твитер околу 13 часот по средноевропско време.
МНОГУ ПРЕКИНИ И ТЕХНИЧКИ ПРОБЛЕМИ
Прекинот во понеделникот го означи вториот дефект на Твитер за помалку од една недела и трет за помалку од еден месец. Минатата среда, некои корисници на Твитер кои ја отворија својата временска линија „за тебе“ беа пречекани со празен екран и порака во која пишуваше „добредојдовте во вашиот времеплов“, охрабрувајќи ги да ги следат другите корисници за да добиваат твитови за да се појават дури и ако веќе следеле. разни сметки. Другите корисници беа пречекани со „Добредојдовте на Твитер!“ порака како штотуку да се приклучиле на платформата.
Пред три недели, корисниците на Твитер се соочија со различни проблеми со платформата, вклучително и неможноста да твитаат, да испраќаат директни пораки или да следат нови сметки.
Твитер доживеа низа технички пропусти откако Маск ја презеде компанијата и отпушти повеќе од половина од персоналот кон крајот на минатата година. Корисниците претходно пријавија проблеми со алатката за автентикација со два фактори на апликацијата, гледајќи одговори наведени над твитот наместо под него и гледајќи стари твитови постојано да се појавуваат во нивниот извор или спомнувања.
Некои поранешни вработени изразија загриженост дека масовните отпуштања под Маск би можеле да предизвикаат пробивање на платформата на големи или мали начини, откако работниците со познавање на клучните системи на Твитер беа соборени. Но, Маск продолжи да го намалува персоналот во обид да ја зајакне последната линија на Твитер.
Најновите прекини во услугата доаѓаат откако Twitter наводно отпушти уште 10% од својот персонал кон крајот на минатиот месец, вклучително и некои инженери одговорни за доверливоста на локацијата, според извештајот на Њујорк Тајмс.