Малопродажниот бренд за убавина на LVMH, Sephora, ја продава својата руска подружница на локалниот генерален директор на синџирот, соопшти француската компанија, придружувајќи се на поплавата од западни бизниси кои ја напуштаат земјата. Sephora, која има 88 продавници во Русија со 1.200 вработени, сега ќе работи под брендот „Ile de Beaute“, локален синџир што го купи во 2016 година, неколку години по почетната инвестиција.
Малопродажниот синџир започна со ребрендирање на продавници во Русија под знамето Sephora во 2018 година и сè уште беше во процес на тоа кога глобалната пандемија се појави во 2020 година. Продавниците на малопродажниот салон во Русија се затворени од почетокот на март, кога LVMH и другите компании за луксузна стока објавија дека ја прекинуваат работата во земјата по руската инвазија на Украина. LVMH во март соопшти дека има вкупно 124 продавници и 3.500 вработени во Русија.
Водечките европски луксузни етикети Burberry, Hermes, Cartier-сопствениците Richemont, Kering и Chanel привремено ги затворија своите продавници во Русија по инвазијата во Украина, што предизвика бран санкции од Соединетите држави и Европската унија.
Сефора рече дека договорот, кој ќе го расчисти патот за повторно отворање на синџирот, е предмет на одобрение против монополот. Не ја откри цената на трансакцијата.
Плановите за закон што ќе ѝ дозволи на Москва да ги заплени имотите на странските бизниси и да наметне кривични казни, поттикна некои да го забрзаат нивното заминување, како што е „Најк“, кој одлучи да замине минатиот месец, откако ги прекина операциите во март.