ПОВЕЌЕ

    ПАЃА ПРОДАЖБАТА НА ЕЛЕКТРИЧНИ ВОЗИЛА НА ФОЛКСВАГЕН: Дали Европејците му се враќаат на бензинот?

    Време зa читање: 3 минути

    Продажбата на електрични возила Фолксваген во Европа падна за речиси една четвртина во првите три месеци од годината, бидејќи потрошувачите се вратија на бензинот.

    Компанијата во своето последно финансиско ажурирање на 10 април соопшти дека продажбата на целосно електрични возила се намалила за 24% во Европа, додека продажбата пораснала за 91% во Кина, на годишно ниво.

    Сепак, севкупно, компанијата соопшти дека ги зголемила испораките на возила за 3% до 2,10 милиони возила, а главни двигатели се Кина, Јужна Америка и Северна Америка. „Возилата со мотори со согорување се зголемија за 4% до 1,97 милиони единици, прекомпензирајќи го благиот пад од 3% до 136.400 целосно електрични возила (BEV). Во овој сегмент, силниот раст во Кина (+91%) не го компензира целосно падот во Европа (-24%).

    „Сепак, дојдовните нарачки за BEV во Западна Европа се развија позитивно од јануари до март. Нарачани се повеќе од двојно повеќе целосно електрични модели отколку во истиот период минатата година (+154%), така што банката за нарачки BEV моментално изнесува околу 160.000 возила“, се вели во соопштението на компанијата.

    Хилдегард Вортман од Volkswagen, член на Проширениот извршен комитет за продажба на групацијата, ги коментираше последните резултати. „Во пазарно опкружување кое останува предизвик, групацијата Volkswagen постигна солидни перформанси за испорака во првиот квартал. Нашето разновидно портфолио на производи ни ја дава потребната флексибилност за да ги компензираме флуктуациите на побарувачката во одредени сегменти – како што е моментално случајот со целосно електричните возила – во други.

    „Поголемиот внес на нарачки за нашите целосно електрични модели во Европа нè прави уверени дека ќе растеме во овој сегмент и во нашиот регион и во светот во текот на годината како целина ни даваат поттик во наредните месеци“.

    ЕВРОПЕЈЦИТЕ ИМ СЕ ВРАЌААТ НА БЕНЗИНЦИТЕ?

    Во февруари, Европскиот парламент гласаше за одобрување на нов закон со кој се забранува продажба на бензински и дизел автомобили од 2035 година. Новото правило – дел од поголемите напори за борба против климатските промени во ЕУ – ќе ја забрза транзицијата на блокот кон електрични возила.

    И покрај ова, продажбата на електрични возила се намали во Европа во првиот квартал од 2024 година, бидејќи секторот сè уште има предизвици, како што се високата цена и недостатокот на инфраструктура за полнење, како што исто така беше истакнато од Светскиот економски форум во неодамнешниот извештај.

    „Неодамнешниот извештај на Ернст и Јанг укажува на позитивните ефекти што ги имаа регулативата, субвенциите и стимулациите во однос на придвижувањето…но дури и со субвенциите, трошоците сè уште се една од најголемите бариери за масовно прифаќање на пазарот. Во просек ЕВ чинат повеќе од една четвртина повеќе од моделите со внатрешно согорување (исто така познати како ICE), меѓутоа, со текот на времето, цената на нивната сопственост е помала – нешто за што купувачите на автомобили не се широко свесни“, се истакнува во извештајот на Светскиот економски форум.

    Светскиот економски форум, исто така, забележа како доцнењето во изградбата на инфраструктура за полнење продолжува да влијае на пазарот. „Ернст и Јанг предвидува дека посвојувањето ќе застане без значителни јавни мрежи на брзи полначи кои се грижат за оние кои не можат да полнат дома или имаат потреба од полнење на подолги патувања. Ова ќе бара отстранување на бирократијата, побрзи одобренија од локалните власти и достапни мрежни приклучоци од комуналните мрежи, велат од EY“, се вели во извештајот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично