ПОВЕЌЕ

    НИТУ НА АМЕРИКАНЦИТЕ НЕ ИМ Е РОЗОВО: Повеќе од половина жители на САД загрижени поради поскапувањата кои ќе ги предизвикаат царините на Трамп

    Време зa читање: 5 минути

    Повеќе од половина од Американците се загрижени за зголемувањето на цените поради царините на претседателот Доналд Трамп за Кина, според новите податоци на Омнисенд. Маркетинг платформата за е-трговија спроведе анкета меѓу американските купувачи за да ги процени нивните ставови за онлајн-пазарните платформи како Тему и Амазон во услови на променливи регулативи.

    Повеќе од половина од информираните потрошувачи – 57%, мислат дека овие царини тешко ќе ги погодат нивните паричници. Тие не се загрижени само за економијата на големата слика (иако 40% се загрижени и за тоа). Тие се загрижени за сопствениот џеб.

    Резултатите покажуваат дека, и покрај тоа што Трамп ги освои и народните и изборните гласови водејќи ја својата предизборна кампања базирана на економијата, неговите потези, кои предизвикуваат покачување на цените, како оние на јајцата и користењето царини за доброто на САД, за некои Американци значи дека тие не се подготвени да ги стават своите пари таму каде што отиде нивниот глас.

    Според Омнисенд, речиси тројца од 10 Американци рекле дека, ако се зголемат цените на стоките директно од Кина што се продаваат од пазари како Тему, тие веднаш ќе престанат да купуваат или ќе купат помалку. Една петтина од купувачите изјавија дека ќе продолжат да купуваат на овие платформи, освен ако поскапувањата не станат „забележливи“, што Омнисенд го дефинираше како пораст од 20 проценти или повеќе.

    Тие зголемувања на цените доаѓаат и кај стоките што се појавуваат на прагот на потрошувачите откако ќе бидат испратени директно од Кина, и кај стоките што ги продаваат традиционалните брендови во супермаркетите, кои се потпираат на моќта на кинеското производство.

    Само неколку дена по почетокот на неговиот втор мандат, Трамп употреби извршна наредба за да воведе царина од 10 отсто за стоките што доаѓаат од Кина. Истражувањето покажа дека 42 отсто од американските потрошувачи рекле дека се против новите царини на Трамп за кинески стоки. Секој четврти потрошувач изјавил дека е неопределен, а 34 отсто се изјасниле дека ги поддржуваат тарифите.

    Првичниот потег вклучуваше и крај на правилото de minimis, трговско ослободување што овозможува пратките со вредност од 800 долари или помалку да влезат во земјата без давачки.

    Претседателот брзо го смени курсот на тој потег, не долго откако Поштенската служба на Соединетите Држави (USPS) привремено го суспендираше прифаќањето на пратките од Кина и Хонг Конг. Останува да се види колку време би можело да потрае за повторно да се одреди влезот de minimis, но претставници на администрацијата на Трамп изјавија дека штом Царината и граничната заштита на САД (CBP) ќе може да го насочи поефикасен начин за собирање тарифи и проверка на влезните пакети, пристапот на Кина до ослободувањето de minimis ќе биде прекинат.

    Ако тоа се случи, потрошувачите можеби ќе треба сами да ги платат давачките. Алтернативно, евтините продавачи на пазарот можеби ќе треба да ги апсорбираат трошоците за оданочените записи, зголемувајќи ја основната цена на артиклите што им се нудат на потрошувачите.

    Шеин и Тему активно работат за да обезбедат дека можат да продолжат да нудат ниски цени – Тему со користење на американската логистичка инфраструктура за испорака на производи во земјата, а Шеин со охрабрување на добавувачите да отворат продавници во Виетнам наместо во Кина. Но, ако компаниите не можат да најдат начин да ги одржат производите евтини за американските потрошувачи, тоа би можело да одземе некои од конкурентните предности на евтините пазари во однос на традиционалните брендови и трговците на мало.

    Податоците од Алголија покажуваат дека ниските цени се, далеку, број 1 потрошувачки мотив за купување од Shein, Temu, Amazon Haul, AliExpress и други компании со значителен отпечаток директно од Кина. Шеесет и пет проценти од потрошувачите посочија дека ниските цени се одлучувачки фактор за нив кога избираат да купуваат од пазар со ниска цена.

    Овие потенцијални тарифи во САД доаѓаат во време кога многу Американци веќе се чувствуваат прилично огорчени поради цените. Соединетите Американски Држави се справуваат со инфлација над целната, и тоа е од март 2021 година – тоа е речиси четири години гледање на цените на главно сè како се однесуваат лошо. Секако, вкупната стапка на инфлација сега се движи околу 3% – но копајте во деталите и работите изгледаат малку понеуредно. Авто осигурување? Порасна за 11,8%. Здравствено осигурување? До 4%. И секој што купува намирници знае дека цените на храната скокнале за речиси 20% од 2021 година. Едноставно нема пари за стимулации кои се достапни, за да се ублажи финансискиот удар денес.

    Тоа значи дека зголемувањето на трошоците за купување и плаќање на основните работи – храна, осигурувања, комунални услуги, домување, салда на кредитни картички – ќе ги намали дискреционите трошоци за сите потрошувачи. Всушност, речиси седум од десет потрошувачи во студијата PYMNTS Intelligence велат дека тарифите би ја намалиле нивната куповна моќ. За многу домаќинства, особено оние со ниски до средни приходи, повеќе од 70% од нивната плата веќе оди на основните работи пред да размислат за какви било додатоци.

    Денешните потрошувачи се исто така повеќе поддржани. Револвинг долгот е на историски максимум, со зголемување од 4,8% од година во година. Многу потрошувачи кои ги подобрија своите кредитни резултати за време на ковид добија зголемувања на кредитната линија и ги искористија. Сега повеќе од тие салда се вртат и деликвенциите се зголемуваат, со 3,6% од неподмирениот долг во некоја фаза на деликвенција, според Њу Јорк ФЕД. Сето тоа укажува на некои пукнатини во она што беше отпорен потрошувач, бидејќи основните трошоци имаат приоритет кога ќе дојде време за плаќање на сметките.

    Педесет и еден (51%) процент од потрошувачите кои се невработени и бараат работа ја наведуваат можноста за тарифи како негативна за нивната финансиска состојба, што ги толкуваме како можност да најдат вработување и да ги платат сметките навреме.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично