ПОВЕЌЕ

    Netflix се здружува со Microsoft за претплата со реклами

    Време зa читање: 3 минути

    Нетфликс го именуваше Мајкрософт за свој партнер за неговата нова услуга, која ќе биде поддржана од реклами, објавија компаниите во средата. „Мајкрософт има докажана способност да ги поддржи сите наши потреби додека заедно градиме нова понуда поддржана од реклами. Што е уште поважно, Мајкрософт понуди флексибилност за иновации со текот на времето и на технолошката и на продажната страна, како и силна заштита на приватноста за нашите членови“, се вели во соопштението на извршниот директор на Нетфликс, Грег Питерс.

    Стримерот „Stranger Things“, кој се бореше да задржи и додаде претплатници, објави во април дека планира да отвори ниво поддржано од реклами после години отпор кон ваков потег. Ко-извршниот директор Рид Хестингс долго време се спротиставуваше на додавање реклами или други промоции на платформата, но за време на претходно снимениот конференциски повик за заработка на компанијата рече дека „има многу смисла“ да им се понуди на клиентите поевтина опција.

    Понудата има многу потенцијал за профит за Нетфликс бидејќи работи за да регистрира повеќе корисници. Во обид да привлече повеќе претплатници, Netflix ја зголеми својата потрошувачка за нова содржина, особено за оригинали. За да плати за тоа, компанијата ги зголеми цените на својата услуга. Нетфликс рече дека тие промени во цените помагаат да се зајакнат приходите, но се делумно одговорни за загубата на 600.000 претплатници во САД и Канада во текот на последниот квартал.

    Нетфликс интервјуираше потенцијални партнери во изминатите неколку месеци, вклучувајќи ги Гугл и Комкаст, додека се подготвува да го лансира нивото пред крајот на 2022 година. За разлика од Гугл, кој е сопственик на YouTube и Comcast, кој го поседува NBCUniversal’s Peacock, Мајкрософт не работи со конкурентна услуга за стриминг на Netflix.

    Питерс рече дека рекламните напори сè уште се во „почетна фаза“, и дека има уште „многу да се работи“.

    Нетфликс треба да ја објави кварталната заработка во вторник. Претходно предупреди дека може да изгуби 2 милиони претплатници во текот на вториот квартал. Акциите на Нетфликс паднаа за повеќе од 70% од година до денес. Акциите на компанијата пораснаа за повеќе од 1,5% во средата попладне на тргување во инаку пад на пазарите, откако податоците за инфлацијата во јуни беа повисоки од очекуваното.

    Новиот бизнис е благодет за одделот за рекламирање на Мајкрософт, кој придонесува со 6% од вкупниот приход на софтверската компанија.

    Пребарувачот Bing, каде што Мајкрософт собира приходи со прикажување реклами во резултатите од пребарувањето, не е толку популарен како Google на Alphabet, а во 2015 година Мајкрософт излезе од пазарот на реклами за прикажување откако Aol ја презеде таа единица.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично