ПОВЕЌЕ

    Маск им ги врачи клучевите на првите сопственици на CYBERTRUCK, кои беа расположени да платат 99.990 долари

    Време зa читање: 6 минути

    Четири години по своето деби, Tesla Cybertruck конечно стигна до својата прва група клиенти. Камионот беше доставен до десетина луѓе за време на раскошниот настан во седиштето на компанијата во Остин, Тексас, на кој Илон Маск предвиде дека камионот ќе воведе нова, повозбудлива иднина.

    Компанијата исто така обезбеди ажурирани детали за цените, опсегот и карактеристиките на камионот, од кои голем дел значително се променија од првично објавените бројки. Верзијата со погон на задните тркала на електричниот камион ќе започне од 60.990 долари – повеќе од првичната цена од 39.900 американски долари во 2019 година – и ќе добие автономија од 400 км со целосно полнење. Таа верзија нема да биде достапна до 2025 година.

    Поскоро – 2024 година, оптимистички се вели на страницата за нарачки на Тесла – ќе бидат верзиите „Cyberbeast“ со двомотор и три мотори. AWD Cybertruck ќе започне од 79.990 долари, ќе мине 547 км, ќе достигне 0-100 км на час за 4,1 секунди и ќе има максимална брзина од 118 км на час. А тримоторната облога ќе ви чини 99.990 долари, ќе произведе смешни 845 коњски сили со 10.296 lb-ft вртежен момент и ќе добиете околу 514 км опсег.

    За време на настанот, Маск го покани главниот дизајнер на Tesla, Франц Фон Холцхаузен, повторно да ја направи озлогласената, неуспешна демонстрација на јачината на прозорците од 2019 година, во која тој го скрши наводното оклопно стакло со топчесто лежиште. Овој пат тој фрли бејзбол – прилично слабо, може да додадам – но стаклото овојпат го издржа проектилот.

    Настанот беше некарактеристично краток за забава на Тесла. Се чинеше дека имаше многу помалку присутни отколку на првичното деби на Cybertruck во 2019 година. Откако Маск помина низ некои карактеристики, вклучувајќи ја надворешноста отпорна на куршуми на камионот и некои од неговите перформанси, тој брзо објави дека е готово – а потоа помогна околу десетици или повеќе од првите клиенти возат со своите камиони.

    Не спомнувањето на цената можеби беше намерен избор, бидејќи очигледно тие бројки беа многу помалку привлечни од цените што ги видовме во 2019 година. Сепак, клиентите сигурно ќе бидат задоволни со можностите за влечење и забрзување.

    Аглестиот електричен камион од нерѓосувачки челик долго време ги фасцинираше љубителите на Тесла, но неговите многубројни одложувања ги наведоа некои да се запрашаат дали камионот навистина некогаш ќе пристигне. Производството, наводно, било исклучително предизвикувачко за компанијата, најмногу поради изборот да се користи ултра тврд нерѓосувачки челик за надворешноста. Маск инсистираше камионот да биде отпорен на куршуми, што дополнително го комплицираше процесот.

    Поларизирачкиот дизајн е уште една точка на палење. Полигоналната форма и острите агли требаше да сигнализираат дека Тесла не може да биде помалку заинтересиран да се натпреварува на традиционалниот пазар на камиони. Тоа доведе некои експерти да заклучат дека Cybertruck најверојатно ќе биде повеќе хало возило за компанијата, привлекувајќи ги клиентите наместо да ги купат неговите попрактични (и достапни) возила, како што се Model 3 и Y.

    Навистина, во пресрет на настанот, Маск се обиде да ги „скроти очекувањата“ околу Cybertruck, предупредувајќи ги инвеститорите дека нема да почне да генерира „позитивен готовински тек“ за компанијата најмалку една година до 18 месеци. Тесла соопшти дека очекува да започне со производство на 250.000 камиони годишно до 2025 година, но производната рампа ќе биде невообичаено тешка.

    Во повикот за заработка во октомври, Маск рече дека „побарувачката е надвор од топ листите“, истакнувајќи дека над 1 милион луѓе платиле 100 долари како повратен депозит за да го резервираат Cybertruck. Но, тој исто така призна дека компанијата можеби изгризела повеќе отколку што можела да џвака. „Го ископавме нашиот гроб со сајбер камионот“, рече тој. „Знаете, никој – генерално, веројатно никој не копа гроб подобро од себе.

    Сега кога е во продажба, голем дел од фокусот ќе се пренасочи кон производството на Tesla и колку брзо компанијата може да ги добие овие возила во рацете на клиентите. Како нов влез на висококонкурентниот пазар на камиони, ќе се посвети внимание и на тоа колку добро се натпреварува со другите електрични камиони таму, како што се Ford F-150 Lightning и Rivian R1T.

    Но, тие прашања можеби се спорни затоа што не се очекува од Тесла да направи многу – барем не на почетокот. Поларизирачкиот дизајн веројатно ќе исклучи широк опсег на клиенти на камиони. И неговото пристигнување во средината на пазарот за ладење на електрични возила значи дека има многу помалку рани посвојувачи и технолошки опсесивници кои се на пазарот за џиновски полигон на тркала – и покрај тоа, интересен фактор.

    Од продажна перспектива, Cybertruck би можел да заврши како огромен хит. Но, и покрај тоа, нема ни приближно да се совпадне со обемот на камиони што обично ги продаваат Ford, Chevy и други. За Маск да скокне прв на високопрофитабилниот, интензивно конкурентен пазар на камиони со разделен дизајн и тежок процес на производство изгледа како чуден избор – дури и за момче кое станало донекаде познат по чудните избори.

    Голем дел од индустријата се префрли на поголеми возила во последниве децении, особено камионите сочинуваат некои од најпродаваните модели. Компаниите прават многу од нив, многу продаваат, а потоа го жнеат профитот. Се чини дека Тесла не е подготвен да ги искористи истите придобивки од Cybertruck.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично