ПОВЕЌЕ

    Како Амазон остварува профит?

    Време зa читање: 3 минути

    Ако ви треба некој производ за два дена, Амазон е вашиот одговор. Компанијата е во првите редови на револуцијата во е-трговијата, која постојано ги бутка малите, средните па и големите бизниси кои ќе застанат на патот. Тоа успешно го прави веќе 2 децении. Но, дали профитот кој го остварува оваа голема компанија доаѓа од местото од каде што би претпостасвувале? 

    Да ги разгледаме малку подетално нивните модели. Во 2018 година, Амазон зграпчи околу 50% од целата продажба на Интернет во САД, и генерираше 208 милијарди долари во САД и во странство. Но, оваа продажба не е главниот носител на профит за Амазон. Всушност, во одредени месеци во годината тие и губат пари бидејки работат со премногу тесни маржи. Продажбата на производи носи само 5 милијарди американски долари профит од 208 милијарди американски долари. Тоа е затоа што компанијата се натпреварува по цена и погодност, што значи скапи приоритетни операции за испорака и логистика за брзо добивање на пакетите за потрошувачите. За среќа за Амазон има уште еден оперативен сегмент што носи многу пари: AWS.

    AWS се залага за веб-услуги на Амазон и е привлечен за различните cloud услуги кои им овозможуваат на другите бизниси да складираат информации и да испорачуваат содржина. Во 2018 година, тој поседуваше скоро 30% од целокупниот пазар, што е скоро двојно поголем удел на пазарот на следниот најблизок конкурент. Таа лидерска позиција доведе до голема неочекуваност за Амазон. Во 2018 година, AWS имаште приход од 26 милијарди долари. Но, бидејќи cloud услугите се бизнис со висока маржа, тој генерираше над 7 милијарди долари профит. Влијанието на AWS врз бизнисот само ќе биде поизразено во наредните години. Сегментот порасна за 47% во 2018 година, во споредба со 33% раст во трговијата на мало во Северна Америка и раст од 21% во меѓународниот сегмент на компанијата.

    AWS е тоа што му носи вистинки пари на Амазон во моментов, но компанијата има уште еден голем носител на пари. Амазон инвестираше агресивно и во дигиталното рекламирање. Врз основа на коментарите на менаџментот, тоа е веќе бизнис кој носи неколку милијарди долари приход. Инвеститорите треба да бидат воодушевени кога ќе го слушнат тоа, затоа што дигиталните реклами се сеуште попрофитабилни од работењето на AWS, а сегментот се зголеми за над 90% минатата година и не покажува знаци на забавување. 

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично