ПОВЕЌЕ

    Apple ги таргетира вашите најголеми стравови

    Време зa читање: 4 минути

     

    Ако го погледнавте отворањето на настанот на Apple за iPhone оваа недела, можеби сте се прашале дали гледате сесија за обука на прв одговор за итни случаи. Извршниот директор на Apple, Тим Кук, го започна годишниот настан во средата со триминутно видео кое прикажува како Apple Watch спасува животи повикувајќи се на помош. Еден човек опишал како лизгал на замрзната река кога мразот распукал. Друг преживеа авионска несреќа во оддалечена област среде зима. И средношколец избегна средба со мечка.

    Друг пример од настанот фокусиран на 27-годишна професорка во средно училиште отишла во собата за итни случаи откако нејзиниот Apple Watch открил ненормално висок пулс. Според наставникот, „Мојот доктор рече: „Твојот часовник ти го спаси животот“.

    Компанијата Apple долго време ги претставуваше своите производи како алатки за креативност, продуктивност и позитивен, ако и аспиративен, начин на живот исполнет со пријатели и семејство, здрави навики и активности на отворено. Дел од тоа сè уште беше изложено на годинешниот настан, но имаше и нова порака. Компанијата позиционираше многу од своите производи и карактеристики како заштитни мрежи во разнишаниот свет.

    Apple објави нова технологија за откривање сообраќајни несреќи и на Apple Watch и на iPhone за која вели дека може да го одреди „прецизниот момент на удар“ со помош на барометарот, GPS и микрофонот на уредот. „Навистина се надеваме дека никогаш нема да ви треба, но чувствувајте се малку побезбедно секој пат кога ќе влезете во автомобил“, рече Рон Хуанг, потпретседател за сензори и поврзување на Apple, за време на објавата.

    Таа, исто така, ја претстави револуционерната алатка Emergency SOS за iPhone-и која се потпира на сателити, на пример, ако сте изгубени во дивина и ако мобилната услуга не работи. И воведе нова алатка за следење на температурата на Apple Watch што може да се користи за следење на болести, во време кога многумина можеби сè уште се борат со пандемични здравствени грижи.

    Иако веројатно е продолжување на фокусот на Apple на здравствените карактеристики, особено со неговите паметни часовници, акцентот на овие страшни случаи на употреба сепак покрена некои веѓи кај набљудувачите на индустријата. „Беше малку изненадувачки да се види како Apple посегнува кон алармистичкиот пристап и ги позиционира своите уреди како потенцијални спасувачи на живот“, рече Рамон Ламас, истражувачки директор во фирмата за истражување на пазарот IDC.

    Во последниве години, Apple им вети на клиентите дека неговите производи можат да помогнат да се создаде побезбедна дигитална средина за нив — со посилна заштита на приватноста и содржини погодни за семејството. Сега се чини дека неговиот терен се прошири и ги чува луѓето безбедни во реалниот свет. „Овие карактеристики за итни случаи се како безбедносните торби во вашиот автомобил: нема да ви требаат постојано, но благодарни сте кога ви требаат“, рече Ламас.

    Промената на тонот доаѓа кога Apple се соочува со нов економски пејзаж што може да го отежне убедувањето на клиентите да платат трицифрени и четирицифрени суми за надградба на нивните уреди – особено кога некои од тие производи не се суштински различни од претходната година. Компанијата во средата воведе релативно мали ажурирања на своите уреди насекаде.

    Поставата на iPhone, на пример, понуди ажурирања на системите на камерата, нов интерактивен екран за заклучување и кај моделите Pro, многу побрзи перформанси. Во меѓувреме, новиот Apple Watch Ultra од високата класа е наменет за ентузијасти за екстремни спортови; додека постои пазар за цврсти часовници, не секој има потреба од следење за нуркање во океанот или триатлони.

    „Рафинирањето во однос на револуцијата не е лоша работа, но ако чантите се затегнуваат со економијата, тогаш овие најави се потешка продажба без ништо револуционерно“, рече Ерик Абрузезе, истражувачки директор во пазарната компанија ABI Research.

    Акцентот на здравјето и безбедноста, исто така, може да му помогне на Apple да го зајакне својот бизнис со претплатни услуги, рече Abbruzzese, кој беше една од нејзините најбрзо растечки линии на приходи во последниве години. Како што истакнува, сателитското поврзување е „бесплатно само две години“. (Apple не прецизираше колку чини после тоа.) Покрај тоа, „напредните здравствени алатки изгледаат како само уште еден начин за посилно продавање на Fitness+“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично