ПОВЕЌЕ

    Apple и Facebook: Кошмар за огласувачите

    Време зa читање: 3 минути

    Измените што ги направи Епл кога станува збор за безбедноста на корисниците, се чини дека негативно влијаат на развивачите и на оние кои се потпираат на рекламирање преку Фејсбук и другите социјални платформи. Имено, првите резултати покажуваат дека дури 96% од корисниците на iOS 14.5 одлучиле да не дозволат следење на однесувањето на Интернет.

    На крајот на април, Apple започна да ги применува правилата наречени Транспарентност за следење апликации, што значи дека апликациите за iPhone, iPad и Apple TV мора да бараат од корисниците дозвола за следење на активностите на Интернет. Промената се најде под жестока критика од компании како „Фејсбук“, бидејќи следењето на однесувањето на корисниците служи насочен маркетинг и им помага на корисниците да прикажуваат реклами што ги интересираат. Се тврди дека промената направена од „Епл“ ќе ги уништи малите приватни бизниси ширум светот, а „Епл“ одговори на критиките со дополнителни измени кои и дадоа на компанијата контрола на начинот на прикажување реклами на уредите со „iOS“

    Производителот на iPhone веќе продава реклами за пребарување за App Store и тоа е услуга што им овозможува на програмерите да плаќаат за да бидат на самиот врв на резултатите од пребарувањето. Така, ТикТок во моментов е на врвот на листата за пребарување на „Твитер“, бидејќи одвои повеќе пари за рекламирање во продавницата на „Епл“. Компанијата планира да додаде уште едно поле во делот „предложени“ на App Store, што ќе се прикажува на крајот на секој месец. Тоа е дел што ќе им овозможи на развивачите да плаќаат за реклами за нивните производи да се прикажуваат на целата платформа, не само во сродните резултати од пребарувањето.

    Споменатите екстензии се сигурен знак дека Apple планира да земе поголем дел од маркетинг тортата за себе. Индустријата, со вкупна вредност од околу 350 милијарди долари, во моментов ја водат Гугл и Фејсбук, но тоа наскоро може да се промени. Новото ажурирање на софтверот – iOS 14.5 – што веќе ги спречува корисниците на iPhone да собираат податоци без нивна јасна согласност, пред се може да придонесе за тоа. Се очекува дека повеќето корисници нема да ги споделуваат своите податоци во иднина, што ќе нанесе сериозен удар врз начинот на кој работи индустријата за мобилно рекламирање.

    Новите измени секако ќе влијаат на иднината на мрежниот маркетинг и останува да видиме дали ќе страдаат само приходите на големите компании, па дури и малите компании чија заработка зависи од рекламирање на социјалните мрежи.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично