Групацијата Фолксваген, германскиот автомобилски гигант, објави дека планира да инвестира милијарда евра во иницијативи за вештачка интелигенција до 2030 година, во услови на тековните трансформации на неговите клучни пазари во Кина и Германија.
Според германскиот производител на автомобили во вторник, не само што ќе инвестира до милијарда евра во вештачка интелигенција до 2030 година, туку ќе се фокусира и на интегрирање на технологијата во секој аспект од своето работење во обид да ослободи милијарди заштеди.
Објавата дојде на првиот ден од автомобилскиот саем IAA во Минхен, кој се смета за најголем во Европа.
Целта е да се заштедат речиси 5 милијарди долари трошоци во следните 10 години како поврат на таа инвестиција. „Со вештачката интелигенција, ја започнуваме следната фаза на нашиот пат да станеме глобален двигател на автомобилската технологија“, рече членката на одборот за ИТ, Хауке Старс. Таа ја нарече вештачката интелигенција „наш клуч“ за постигнување поголеми брзини на инженерство и развој, за квалитет и за тоа производителот на автомобили да стане поконкурентен во секој дел од своите системи.
Фолксваген изјави дека веќе користи вештачка интелигенција во целата компанија. Моментално има „повеќе од 1.200 апликации за вештачка интелигенција кои се веќе активни, заедно со уште неколку стотици кои се приближуваат кон имплементација“.
Многу од овие имплементации се модели за итеративен дизајн и тестирање. Заедно со Dassault Systèmes, на пример, VW користи виртуелно тестирање и симулации на компоненти. Ова овозможува многу побрз развој без потреба од обемно производство на прототипови. Крајната цел тука е да се скрати времето потребно за развој на нов модел на 36 месеци или помалку, околу една година побрзо од денес.
VW, исто така, ќе додаде повеќе вештачка интелигенција во своето производство. Компанијата понуди многу помалку увид во ова, но рече дека тоа помага да се оптимизираат сложените процеси и да се намалат емисиите на CO2.
Со оглед на тоа што VW претрпе значителни доцнења поврзани со софтверот поврзани со неговата дивизија Cariad, уште поголемото потпирање на напредна технологија е смел потег. Постојните проблеми вклучуваат пријавено доцнење на ID. Golf за повеќе од една година, SUV-от T-Sport кој е поместен назад во следната деценија и многу проблеми со сопствениците кои се соочуваат со софтверски грешки и проблеми. VW дури имаше и големо повлекување и запирање на продажбата на ID.4 поради проблеми со софтверот што ги контролира рачките на вратите.
Фолксваген најави поголема соработка со други сродни индустрии, па дури и со други производители на автомобили. Фолксваген е дел од отворена платформа што ја делат тој, БМВ, Мерцедес-Бенц, БАСФ, САП, ЗФ и други, и сугерираше дека ова би можело да биде план за идна соработка.
Фолксваген, исто така, ќе се залага за регулативи што се попријателски настроени кон вештачката интелигенција во ЕУ. Ова вклучува барање од производителот на автомобили владини стимулации за користење на вештачката интелигенција и проширување на начините на кои може да се користи.
(Фото: MenaFN)