Модерните автомобили се веќе преполни со технологија која го следи возењето. Системите за помош на возачот ја следат брзината, забрзувањето, сопирањето, вртењето и многу други податочни точки кои нудат помош.
Но, технолошкиот гигант неодамна објави патентна апликација преку Waymo за софтвер кој ќе ги надгледува функциите за помош на возачот и поврзаната опрема. Информациите собрани од системите потоа ќе бидат обработени и проценети за да се утврди дали сте лош возач. Тоа е многу основно резиме на апликацијата за патент од 25 страници, која го нагласува идентификувањето на „аберантното“ однесување. Тоа не е најинтересниот (и можеби вознемирувачки) аспект на овој предложен систем.
Покрај проценката на постапките на возачот зад воланот, патентот нуди неколку сценарија за „корективни дејствија“ кои може да се случат како резултат. Најосновните се визуелните и аудитивните предупредувања, известувајќи го возачот дека брзото менување лента без трепкач не е кул. А друга опција е Google само да ја преземе контролата над автомобилот на неодредено време.
Постојат и други помалку екстремни примери за тоа како оваа технологија може да се користи. На пример, ако возачот претерано донесува лоши одлуки додека е на пат, може да изврши тестови за калибрација за да се увери дека сите системи се номинални. Исто така, може да го научи специфичниот стил на возење на поединецот со текот на времето и да го користи како основна линија за да утврди дали нешто не е во ред. Како такво, може да забележи возило како малку талка по лента – недоволно за да започне типично предупредување за напуштање лента, но невообичаено за возачот – и да издаде некаков вид предупредување.
Што се однесува до едноставното собирање податоци за нивно продавање или користење за развој на повеќе софтвер, ништо на тој план не се споменува. Со неодамнешните извештаи дека производителите на автомобили веќе го прават тоа со нивните внатрешни системи, не можеме да не претпоставиме дека Google може да има слични мотивации.
Патентите често се однесуваат на заклучување на идејата за можна идна употреба, наспроти нешто краткорочно, затоа не очекувајте да го видите ова имплементирано во скоро време. Меѓу другото, звучи како правен кошмар во однос на тоа кога и како системот треба да преземе автомобил.