ТТК Банка А.Д. Скопје го проширува својот тим и објавува:
ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ НА РАБОТНО МЕСТО Соработник во Оддел за позадински обработки на платен промет, средства и ликвидност
(1 извршител со договор на определено време со можност за продолжување)
Потребни квалификации и способности:
- Високо образование од областа на економските науки, електротехнички науки организациски науки и управување (менаџмент)
- Работно искуство во банка или финансиска институција ќе се смета за предност
- Организациски и аналитички способности
- Комуникациски вештини
- Способност за тимска работа
- Способност за идентификација на проблеми
- Познавање на англиски јазик и работа со компјутери
Краток опис на работно место:
- Реализација на налози во денарски платен промет, контрола на реализација на интерни налози и налози кои се реализираат преку КИБС и МИПС
- Преземање, внесување и измена на курсна листа
- Пресметка на дневни/месечни провизии за правни лица од трансакции во денарски платен промет
- Администрирање на решенија за присилна наплата (прием, внес, контрола и извршување) и постапување по добиени стечајни решенија
- Креирање на SWIFT пораки за плаќања со ностро дознаки
- Контрола и креирање на SWIFT пораки за меѓубанкарски трансфери и тргувања со девизни средства (арбитражи)
- Изготвување на акредитиви и девизни гаранции
- Истраги и решавање на спорни ситуации поврзани со платниот промет со странство
- Администрирање на трансакции од девизeн платен промет
- Администрирање на депозити и кредитни линии од Банки и финансиски институции
- Администрирање на трансакции од примарен и секундарен пазар на хартии од вредност (државни записи, државни обврзници и благајнички записи) и администрирање на сопственички хартии од вредност-акции
Работно време: 40 часовно неделно работно време (понеделник – петок 08:00-16:00)
Локација на работното место: Централа Скопје
Останати информации: Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат кратка биографија (CV) и мотивационо писмо на македонски јазик, копија од уверение за завршено образование и други документи кои ги сметаат за релевантни (препораки, потврди, сертификати) најдоцна до 06.02.2022 година (недела), со назнака: „Апликација за соработник во Оддел за позадински обработки“ на следната е-маил адреса: [email protected].
Кандидатите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.
Рокот во кој ќе биде извршен изборот ќе биде 45, 90 или 120 дена, по истекот на рокот за пријавување, а во зависност од бројот на пријавените кандидати.