Panasonic ќе започне со масовно производство на нови литиум-јонски батерии кои го зголемуваат опсегот на електрични возила над 15% веќе во 2023 година, а првите испораки ќе се упатат кон Tesla.Се очекува новата батерија да им даде на возилата најдолг досег во светот по тежина на батеријата и ќе се натпреварува со конкурентските јужнокорејски и кинески производители на батерии. Имајќи предвид дека електричните возила ќе можат да патуваат подалеку со едно полнење, Panasonic очекува дека преминот кон електричните возила ќе се забрза и поради тоа многу инвестира во развојот на такви батерии.
Панасоник почна да ги развива новите батерии со 4680 ќелии на барање на компанијата Тесла. Тесла вели дека нејзиниот сегашен предводник Model S има опсег од околу 650 километри со едно полнење. Со новата батерија, пресметките покажуваат дека досегот ќе се подобри на околу 750 km.
Извршниот директор Илон Маск вели дека компанијата сака да прави сопствени батерии за да го надополни снабдувањето и дека Тесла ќе продолжи да набавува батерии од Panasonic или други производители на батерии. Батериите сочинуваат 30% од вкупните трошоци на секое електрично возило.
Новата батерија ќе биде двојно поголема од постарите верзии, со петкратно зголемување на капацитетот. Ова ќе им овозможи на производителите на автомобили да го намалат бројот на батерии што се користат во секој автомобил, што исто така ќе го намали времето потребно за нивно поставување во возилата.Со оглед на високата ефикасност на овие батерии, нивното производство ќе чини 10% до 20% помалку, во споредба со постарите верзии.
Глобалната развојна трка за побезбедни, поевтини и долготрајни батерии се интензивира.Mercedes-Benz планира оваа година да започне масовно производство на нов модел кој може да помине 1.000 километри со едно полнење со помош на батерии произведени од кинеската CATL.
Јапонски Панасоник ја проширува својата фабрика во префектурата Вакајама и носи нова опрема за масовно производство на новите батерии Тесла, со свежа инвестиција од околу 80 милијарди јени (704 милиони долари). Компанијата веќе има погони за електрични батерии во Јапонија и САД и доставува батерии за погоните за електрични возила управувани од Tesla во Калифорнија.
Годишниот производствен капацитет на фабриката Вакајама сè уште е предмет на дискусија, но се очекува тој да биде околу 10 гигавати годишно, што е еквивалентно на 150.000 ЕВ. Ова е околу 20% од производствениот капацитет на Panasonic.
Panasonic планира делумно да започне со работа оваа година за да воспостави безбедни, ефикасни техники пред да започне со масовно производство следната година. Компанијата има планови да го прошири масовното производство во погоните во САД или во други земји.Освен Тесла и Мерцедес, во секторската трка влегуваат и други производители на автомобили и батерии.
Кинески CATL, исто така, објави серија инвестициски планови, со вкупна инвестициска сума од близу 2 трилиони јени. LG Chem собра околу 1 трилион јени со ставање на котација на својата поврзана компанија и планира да ги искористи приходите за инвестирање во САД Toyota Motor планира да инвестира 2 трилиони јени во производство и развој на батерии до 2030 година.
Додека батериите во целосно цврста состојба се сметаат за побезбедни батерии од следната генерација, се очекува да биде потребно време пред верзијата да стане вообичаена употреба. Panasonic има за цел да ја направи својата нова литиумско-железна батерија „новиот глобален стандард за електричните возила“ и сака да ги снабдува и другите производители на автомобили.
Благодарение на побарувачката од Tesla, Panasonic некогаш имаше голем дел од пазарот на батерии за електрични возила. Сепак, CATL и LG Chem во 2019 година започнаа со снабдување со батерии во фабриката на Тесла во Кина, со што Panasonic да го изгуби пазарниот удел, кој сега се обидува да го врати преку развојот на новата батерија.