ПОВЕЌЕ

    Чешкиот газда на Теленор ја купува RTL Hrvatska

    Време зa читање: 3 минути

    Чешката инвестициска компанија PPF Group, сопственик на BTV Media Group и Telenor во Бугарија, објави дека потпишала договор за купување на хрватската телевизија RTL Hrvatska. Според договорот, подружницата одговорна за медиумскиот бизнис на PPF, СME Media Enterprises, стекнува 100% од бизнисот на RTL Group Централна и Источна Европа во Хрватска, додека го задржува правото на долгорочна употреба на брендот. Договорот се проценува на 50 милиони евра.

    Договорот, кој се очекува да биде финализиран до средината на годината, прво мора да биде одобрен од хрватскиот орган за конкуренција и агенцијата за електронски медиуми.

    RTL Group е мнозински акционер во RTL Croatia од нејзиното основање во 2004 година, а од јули 2015 година е единствен сопственик на медиумската групација. RTL Хрватска прераснува од првиот приватен ТВ канал во земјата во забавна група со осум ТВ канали, дигитални услуги и сопствена музичка етикета, рече Елмар Хегел, главен оперативен директор на RTL Group.

    Во моментов, RTL дистрибуира 3 бесплатни ТВ канали во Хрватска – RTL телевизија (на општи теми), RTL 2 (со фокус на класични филмови, серии и спортови) и RTL Kockica (за деца), како и платени RTL Living, RTL Passion , RTL Crime , RTL Adria и RTL Croatia World. Компанијата, исто така, одржува услуга за стриминг и музички права во земјата.

    Враќање на ЦМЕ во Хрватска

    Купувачот PPF Group работи во 25 земји во Европа, Северна Америка и Азија, инвестирајќи во различни сектори од финансиски услуги, телекомуникациски и медиуми до биотехнологија, недвижнини и инженерство. Групацијата има имот во вредност од 40,3 милијарди евра и е работодавач на 80.000 луѓе ширум светот до средината на 2021 година, според сопствените податоци.

    Нејзиниот ЦME оддел управува со телевизиски канали во Чешка, Романија, Словачка, Словенија и Бугарија и е една од водечките медиумски и забавни компании во Централна и Источна Европа. ЦME емитува 33 бесплатни и платени ТВ канали и достигнува вкупно 45 милиони гледачи. Компанијата ја поддржува и платформата за видео стриминг VOYO.

    Како и во другите земји каде што работи ЦME, новото медиумско портфолио на Хрватска ќе се фокусира на дигитализацијата и креирање на локални содржини, истовремено фокусирајќи се на висококвалитетно новинарство, рече главниот извршен директор на ЦME, Дидие Стосел.

    Договорот го означува враќањето на малите и средните претпријатија на хрватскиот медиумски пазар откако ги продадоа своите средства во земјата во 2018 година на Словенија Броудбенд, подружница на Јунајтед Груп, главен конкурент на малите и средните претпријатија во регионот, според Broadcast и TV News.

    Чешкиот инвеститор е сопственик на Теленор, кој работи во Бугарија, Унгарија и Србија, како и на Телеком О2 во Чешка и Словачка.

    Договорот е исто така дел од поголем процес. Во последните неколку години западноевропските компании се повлекуваат од медиумските пазари во Централна и Источна Европа. Првично тоа го правеа инвеститорите во печатените медиуми, а потоа почна јасното повлекување од телевизискиот пазар. Причината за тоа е трансформацијата на медиумските услуги. Појавата на платформите за стриминг сериозно го промени бизнис моделот на „старите“ телевизиски компании, лишувајќи ги од монополот за дистрибуција на содржина. Миграцијата на буџетите за рекламирање кон дуото Фејсбук/Гугл врши дополнителен притисок врз приходите, поради што иднината на големите медиумски компании станува неизвесна.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично