ПОВЕЌЕ

    Ова се 4-те најголеми ривали на Tesla на пазарот на електрични возила од Кина

    Време зa читање: 4 минути

    Електричните возила се голем бизнис во Кина. Кинескиот пазар на ЕВ беше најголем во светот во однос на продажбата на патнички автомобили во 2020 година, според Светскиот Економски Форум, цитирајќи податоци од Европската асоцијација на производители на автомобили, кинеската асоцијација на производители на автомобили и EV Volumes. Според податоците од Mordor Intelligence, во 2021 година вредеше 124,2 милијарди долари – и се очекува до 2027 година да достигне 799 милијарди долари.

    Со исклучок на Tesla, четири од пет од најдобрите кинески производители на автомобили се домашни. Тесла го имаше третиот најголем удел на кинескиот пазар за електрични возила од јануари до мај, според широко цитираните податоци собрани од EV Volumes. Американската компанија, управувана од милијардерот Илон Маск, моментално држи 6,6% од пазарот во Кина, по EV Volumes. Продаде 319.102 единици во Кина во 2021 година. За разлика од Tesla, кинеските домашни производители не произведуваат исклучиво електрични возила – тие исто така произведуваат автомобили со дизел.

    Погледнете ги четирите најжестоки домашни конкуренти на Tesla во Кина. Производителите се распоредени од најмал до најголем пазарен удел во кинеската индустрија за електрични возила. Пазарните удели на производителите ги одразуваат податоците од јануари до мај, добиени од EV Volumes.

    4. GAC

    Година на основање: 1954 година. Број на продадени единици во 2021 година: 535.000. Пазарен удел во Кина од јануари до мај: 4,2%

    Државниот производител GAC сочинуваше 4,2% од кинескиот пазар на ЕВ од јануари до мај, според извештајот на индустриското издание Inside EVs, цитирајќи податоци од EV Volumes. GAC Aion S е еден од најпопуларните модели на компанијата. Компактниот електричен седан првпат беше произведен во 2019 година и беше седмо најпродавано електрично возило во Кина во мај. Од 2020 година, се продава за почетна цена од 139.800 кинески јуани или 20.891 долари.

    3.CHERRY

    Година на основање: 1997 година. Број на продадени единици во 2021 година: 109.028. Пазарен удел во Кина од јануари до мај: 4,9%.

    Chery, државна корпорација со седиште во Анхуи, е основана во 1997 година. Имаше 4,9% пазарен удел во земјата од јануари до мај. Chery е најпознат по својот хечбек BHV ultramini, Chery QQ Ice Cream. Моделот е еден од најевтините ЕВ на пазарот. Тој беше лансиран во 2021 година и беше деветти најпродаван EV во Кина од јануари до мај. Од декември 2021 година, хечбекот се продаваше на мало за 29.900 кинески јуани.

    2.SGMW

    Година на основање: 2002 година. Број на продадени единици во 2021 година: 452.000. Пазарен удел во Кина од јануари до мај: 10,1%

    SAIC-GM-Wuling, исто така познат како SGMW, е заедничко вложување помеѓу три компании: SAIC Motor, General Motors и Liuzhou Wuling Motors Co Ltd. Основана е во 2002 година. Wuling Hongguang Mini EV на компанијата, микроавтомобил, беше најпродаваното приклучно возило во Кина во 2021 година. Продаде повеќе од 161.500 единици од јануари до мај. Од 2021 година, моделот чинеше најмалку 28.800 кинески јуани (4.104 долари) што го прави најевтиното електрично возило во Кина.

    1.BYD

    Година на основање: 2003 година. Број на продадени единици во 2021 година: 593.743. Пазарен удел во Кина од јануари до мај: 27,9%

    BYD е врвен кинески производител на ЕВ: Конгломератот со седиште во Гуангжу имаше 27,9% пазарен удел во Кина од јануари до мај. BYD Co. Ltd – матичната компанија на производителот – е основана во 1995 година од кинескиот милијардер Ванг Чуанфу. Пет од 10-те најпродавани plug-in возила во Кина од јануари до мај беа направени од BYD. Производителот создава електрично возило на батерии, или BEV, и plug-in хибридно електрично возило, или PHEV, верзии на многу негови модели на возила со приклучок. BYD Song, компактен SUV, беше второто најпродавано plug-in возило во Кина од јануари до мај.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично