Електричните возила се голем бизнис во Кина. Кинескиот пазар на ЕВ беше најголем во светот во однос на продажбата на патнички автомобили во 2020 година, според Светскиот Економски Форум, цитирајќи податоци од Европската асоцијација на производители на автомобили, кинеската асоцијација на производители на автомобили и EV Volumes. Според податоците од Mordor Intelligence, во 2021 година вредеше 124,2 милијарди долари – и се очекува до 2027 година да достигне 799 милијарди долари.
Со исклучок на Tesla, четири од пет од најдобрите кинески производители на автомобили се домашни. Тесла го имаше третиот најголем удел на кинескиот пазар за електрични возила од јануари до мај, според широко цитираните податоци собрани од EV Volumes. Американската компанија, управувана од милијардерот Илон Маск, моментално држи 6,6% од пазарот во Кина, по EV Volumes. Продаде 319.102 единици во Кина во 2021 година. За разлика од Tesla, кинеските домашни производители не произведуваат исклучиво електрични возила – тие исто така произведуваат автомобили со дизел.
Погледнете ги четирите најжестоки домашни конкуренти на Tesla во Кина. Производителите се распоредени од најмал до најголем пазарен удел во кинеската индустрија за електрични возила. Пазарните удели на производителите ги одразуваат податоците од јануари до мај, добиени од EV Volumes.
4. GAC
Година на основање: 1954 година. Број на продадени единици во 2021 година: 535.000. Пазарен удел во Кина од јануари до мај: 4,2%
Државниот производител GAC сочинуваше 4,2% од кинескиот пазар на ЕВ од јануари до мај, според извештајот на индустриското издание Inside EVs, цитирајќи податоци од EV Volumes. GAC Aion S е еден од најпопуларните модели на компанијата. Компактниот електричен седан првпат беше произведен во 2019 година и беше седмо најпродавано електрично возило во Кина во мај. Од 2020 година, се продава за почетна цена од 139.800 кинески јуани или 20.891 долари.
3.CHERRY