ПОВЕЌЕ

    Како Apple заработува со своите услуги?

    Време зa читање: 3 минути

    На повеќето хардвер компании им е тешко да заработуваат со продавање на уреди. Но не на Apple. Извештаите во 2018 година посочуваат дека 80% од профитот во глобалната индустрија за смартфони го заработил Apple. 

    Да видиме кои се основните причини за тоа.

    Постојат два популарни оперативни системи на смартфони: iOS и Android. Вториот е со отворен извор и е ефикасно стандарден за сите уреди што не се на Apple. Во светот, Андроид е сопственик на околу 80% од пазарот, и во САД, тоа се активни играчи на 55% од пазарот. Оперативниот систем е тоа што ќе најдете на уредите од Samsung, HTC и Huawei. Таа доминантност е одлична за матичната компанија на Google, Alphabet, но тоа значи дека е потешко за производителите на телефони со Android да се разликуваат. Бидејќи сите работат на слични оперативни системи, компаниите треба да се натпреваруваат за карактеристиките и цената.

    Apple, од друга страна, секогаш го одржуваше својот оперативен систем на себе. Доколку сакате да го користите и уживате во интегрирањето на паметниот телефон со вашиот MacBook, треба да купите iPhone. Таа ексклузивност, заедно со фокусот на Apple, нуди едноставен, и интуитивен дизајн. Силниот бренд на компанијата, му помогна на Apple да воспостави луксузен статус во индустрија каде повеќето други компании само се обидуваат да ги задржат трошоците на ниско ниво. Во фискалната 2018 година, Apple имаше продажба на хардвер од над 220 милијарди американски долари, а над 70% од тие приходи доаѓаа од iPhone сегментот на компанијата.

    Хардверскиот бизнис на компанијата, кој вклучува iPhone, Mac и iPad, меѓу другите линии, заработува над 30% маржа, што е нечуено за потрошувачка компанија за хардвер. Но, парите не застануваат тука за Apple. Откако некој поседува iDevice, тие влегуваат во екосистемот на Apple на апликации и услуги. Дали сакате да преземете апликација за продуктивност или да ја проверите продавницата со апликации на вашиот iPhone? Дали сакате да имате повеќе меморија за складирање и да ставите некои од вашите фотографии на iCloud? Само платете за планот за чување на податоци на iCloud. Поединечно, овие изгледаат како мали трансакции, но тие додаваат големи пари за Apple.

    Во резултатите на компанијата за 2018 година, тие забележаа дека нивниот сегмент на услуги оствари приход од 37 милијарди американски долари со 60% маржа. Услужниот сектор е двојно попрофитабилен од основниот хардвер бизнис на Apple и се повеќе станува доминантен дел од Apple.  Убавината на тоа за Apple е што дури и ако еден дел од бизнисот се бори, компанијата ќе има многу готовина. Услугите се јаки во понудата на уредот на Apple, а колку повеќе луѓе поседуваат еден од уредите на компанијата, толку е поголем пазарот за својот бизнис со висока маржа.  Во почетокот на 2019 година, компанијата објави дека има база од 1,4 милијарди корисници, покажувајќи ја неверојатната скала на хардверскиот бизнис на Apple и огромната можност за своите услуги. 

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично