ПОВЕЌЕ

    Овие 32 продавници се ослободуваат од касиерите и лентите за исплата

    Време зa читање: 10 минути

    Кога Амазон ги отвори своите први локации на Амазон Гоу – каде што клиентите можат да купуваат производи користејќи паметни телефони, без касиери или ленти за исплата – имаше некакво прашање дали ќе следат и други трговци. Одговорот е измешан, со тоа што самопроверката е болна тема за трговците на мало и купувачите. Но, има уште еден модел што го следат некои бизниси: „Епл“, кој овозможи мобилни продажни места низ своите продавници пред повеќе од една деценија, елиминирајќи ја потребата за ленти за исплата или посветени касиери.

    Клубот на Сем сега

    Сега отворен во Далас, овој единствен клуб на Сем е всушност технолошки инкубатор маскиран во помал клуб на Сем. Компанијата ја користи продажбата на Сем Клуб Сега за да тестира купување без касиери (слично на продавниците на Амазон Гоу). Користејќи ја сопствената апликација на компанијата Scan and Go, купувачите ја скенираат ознаката за идентификација на производот, лоцираат предмети во продавницата со помош на гласовно активирано пребарување и плаќаат за нивните набавки. Некои предмети се фаќаат за јадење, како подготвена храна, додека други набавки се достапни за подигање во рок од еден час. Не очекувајте наскоро да видите една од овие продавници во вашиот град. Компанијата го користи како технолошки инкубатор, оној што едноставно се случува да биде отворен за јавноста. Но, постои голема шанса дека во одреден момент наскоро ќе видите некои од карактеристиките што се покажуваат успешни таму.

    Волмарт

    Во 2018 година, Walmart навистина сакаше да ја направи својата апликација за плаќање во продавницата, Scan & Go, наследник на касиерите и линиите за исплата. Но, откако ја тестираше технологијата во повеќе од 100 продавници, таа ја исфрли апликацијата четири месеци подоцна. „Имаше мало учество“, изјави за Бизнис Инсајдер, портпаролот на Валмарт, Раган Дикенс. Волмарт ги става научените лекции во Check Out With Me, што им дава на вработените во Walmart мобилни уреди за исплата да ги користат каде било на подот.

    Крогер

    Ланецот намирници со седиште во Синсинати е пуштен во употреба од својата услуга „Скенирај, кеси, оди“ во 400 продавници оваа година. Купувачите можат да скенираат баркодови на предмети што сакаат да ги купат користејќи апликација на нивниот телефон. Кога клиентите ќе завршат со шопинг, тие можат да застанат на самопроверка за да платат.

    Клуб на големо на БЈ

    Клубот на големо на БJ им овозможува на клиентите во одбрани продавници да скенираат UPC кодови на артикли додека купуваат и плаќаат преку платежна станица Експрес Скен. Може да се користи за намирници, а купувачите бришат предмети и ги менуваат количините пред да се проверат. BJ’s  ја тестира услугата во неколку продавници.

    Мекдоналдс

    Киоск за нарачка на Мекдоналдс. Компанијата   планира да додаде илјадници киосци на национално ниво. На повеќето од неговите 14.000 локации ќе бидат инсталирани киосци.

    Старбакс

    Сè уште ќе видите касиери, но Starbucks Mobile Order & Pay, во комбинација со прегратките на таблетите и софтверот за исплата на Микрос, полека дозволува баристите да бидат баристи. Минатата година мобилните трансакции сочинуваа 12 проценти од сите трансакции со Старбакс, а оваа година се додава место само за пикап на Менхетен, каде што можете да набавите само кафе што сте го порачале на апликацијата.

    Пица Хат

    Pizza Hut тестира нарачување на екран осетлив на допир од најмалку 2014 година, но неодамна распоредува киосци за самопослужување за нарачки и плаќање. Ако не барате да седнете во Пица хат, мобилната апликација на компанијата ви овозможува да нарачувате и плаќате преку мобилен уред.

    Бургер Кинг и Тим Хортонс

    Бургер Кинг и Тим Хортонс, канадскиот ланец за кафе и крофни што ги купи во 2014 година, воведоа киосци на меѓународните пазари одамна, што ги прави клучни за глобалниот редизајн во 2015 година.

    Тако Бел

    Ги воведе лаковите за нарачки и плаќање за самопослужување и испорака минатата година и планира оваа година да има киосци во сите продавници.

    Вендис

    Вендис ги објави плановите во 2017 година дека ќе инсталира киосци за нарачки и плаќање на скоро 1.000 локации. Извршниот директор на Венди, Тод Пенегор, рече дека киосците се иднината на неговата деловна активност, но тој сака нарачка преку мобилен телефон и брз помин на погон преку мобилни нарачки.

    Сабвеј

    Откако гледаше пад на продажбата и затворање на локациите, минатата година Subway воведе киосци за нарачување на допир и апликација за мобилна телефонија Subway исто така тестира наменски области за пикап за нарачки за мобилни телефони по три години пад на продажбата.

    Џек ин д бокс

    Само очекувајте секој ланец брза храна да има киосци за нарачки и плаќање. Jack in the box веќе тестираше киосци и ги сакаше повисоките проверки и ефикасност, но првично ја пренесе идејата. Претходно оваа година, извршниот директор Леонард Кома рече дека синџирот плескавици го преиспитал својот став, повикувајќи се на зголемувањето на платите за работна сила, иако тој не постави временски распоред за нивно ширење.

    Панера

    Panera го воведе својот систем за нарачување киоск во 2015 година и го направи столб на искуството на Panera. Но, фактот дека можете да нарачате и плаќате веднаш од масата, прави дури и киосците да изгледаат малку излишни.

    Чили

    Чили започна да инсталира нарачки на таблети на своите маси во 2013 година и вели дека е забележано зголемување на нарачките, советите и ефикасноста како резултат. Но, можноста да се плати на маса беше многу поголема зделка пред пет години отколку денес, кога клиентите можат да нарачуваат и плаќаат преку своите мобилни уреди ако само земаат храна.

    Црвениот Робин

    Во 2015 година, Ред Робин пушти слична верзија на таблетите на Чили. Вработените во „Ред Робин“ беа меѓу некои од вработените во ресторанот разбеснети од системот за рејтинг на вработените во таблетите, но тоа беше неизбежна во уште еден синџир каде што веќе можете да нарачате и плаќате преку интернет за оброците.

    TGI петок

    TGI Friday’s експериментираше со плаќање преку мобилен телефон од 2012 година и опции засновани на таблети од 2013 година. Се пресели во таблетите на Мајкрософт за келнери во 2015 година и на таблетите засновани на таблети Зиоск неколку години подоцна. Имајќи предвид дека клиентите веќе можат да плаќаат преку своите мобилни уреди, овој синџир веќе некое време брка касиери.

    Маслинова градина

    Друг член на класата од 2015 година, кога навидум секој обичен ланец за јадење додаде уреди за нарачка и плаќање на масата. Келнерите се жалат на совети, а клиентите се жалат на технологијата со ново закопчување, но пораката  на Олив Гарден јасно стави до знаење дека киосците се тука да останат.

    Шејк шејк 

    Заедницата за високи плескавици на готвачот Дени Мејер започна да експериментира со нарачување киосци минатата година, додека инсистираше на тоа дека нема да чинат никакви работни места. Но, ланецот – изграден на долги редови на неговата локација Медисон Сквер и првите локации на сателити – отиде во нарачка преку мобилна телефонија во 2016 година и даде сè од себе за да ги елиминира трансакциите со каса во целост.

    Пријателски

    Како што открија клиентите на Пријателски, тие игри и видеа на масата киосци не се бесплатни. Наплатата од 2 американски долари е искуство за учење на повеќето од овие киосци, но она што клиентите на Френдли го научија доцна откако ланецот донесе таблети за маса Зиоск во 2016 година.

    Аутбајк

    Иако воопшто не беа локации на Outback Steakhouse, таблетите Ziosk се додадени од одредени франшизи. Во меѓувреме, Outback тестира апликација која ветува дека ќе ви дозволи да „вечерате за вашето време“. Outback останува малку луди кога станува збор за технологијата за секојдневно јадење, но секое место што ќе овозможи нарачување преку Интернет, ќе стигне на крајот.

    Applebee’s

    Applebee ги лансираше таблет-маса таблетите уште во 2013 година, но тие беа малку тромави дури и за тоа време. Ги ажурираше своите таблети PrestoPrime и Ziosk и тестира апликација што ќе им овозможи на вечерите да нарачуваат од дома, од работа или од пат и да го јадат она што ќе го порачаат на масата во „Еплби“.

    Уно пицерија и скара

    Уно првпат започна да ги тестира опциите за нарачка и плаќање на своите маси во 2010 година, но отиде со таблети Зиоск во 2013 година. Иако помина низ криза на личноста во последниве години – што не е исклучено за место за пица во стилот на Чикаго со седиште во Бостон – таблетите и нарачката преку Интернет останаа постојани.

    На границата

    Зиоск таблетите за прв пат се поставија на локациите На границата уште во 2012 година и се зголемија во следните години.

     Абуело

    Има таблети Зиоск од најмалку 2014 година и им овозможува на клиентите да плаќаат и да нарачуваат на нивната трпеза. Почнувате да ја сфаќате суштината на тоа колку малку време има за секојдневно јадење за касиерите.

    Smokey Bones

    Уште во 2014 година, Smokey Bones објави дека ќе постави киосци за нарачка и плаќање на маса во сите свои ресторани. Привлечен од матичната компанија Дарден, ланецот ги виде таблетите како само еден начин да помогне во ревитализацијата на ланецот.

    Birdcall

    Во овој момент, прашањето не е дали големите ланци ќе ги елиминираат касиерите – тие тоа го прават – но ако помалите играчи ќе се обидат да го следат примерот. Повикот за птици, со сите три локации во Денвер, се гордее со пилешки сендвичи и појадок со пилешко и бисквити. Но, оваа година 90 проценти од нејзините нарачки доаѓаат преку сопствени киосци за самопослужување, само-плаќање.

    Нордстром

    Земајќи знак од Apple од 2011 година, сите продавници во семејството Нордстром имаат луѓе на подот кои можат да процесираат трансакција во секое време. Додуша, не можете да ја извршите таа трансакција со готовина, но исто така не мора да чекате во ред за благајната со луѓе што прават.

    Домашно депо

    Луѓето во Home Depot не секогаш се истакнувале со електронски плаќања. Но, распоредувањето на цел мобилен уред на нивните подови во 2010 година за да им овозможи на клиентите да плаќаат за предмети каде било во продавницата му помогна на „Home Depot“ да одржува подобар инвентар и да ги брка луѓето многу побргу од вратата.

    Мејси и Блумингдејл

    Стоковните куќи – кои порано едноставно чуваа касиери во секој оддел – сега им дозволуваат на потрошувачите да бидат свои касиери. Мејси и Блумингдејл оваа година ја лансираа функцијата Мобилен исход на апликацијата Мејси. Откако ќе ја преземете бесплатната апликација и ќе се приклучите на бесплатната Wi-Fi мрежа на Мејси, можете да пребарувате, да скенирате предмети за купување со камерата на телефонот, да аплицирате купони или продажни цени директно и да плаќате на апликацијата со претходно регистрирана кредитна картичка. Специјални шалтери за излез ќе ги потврдат набавките, ќе ги отстранат безбедносните ознаки и предметите од торбите. Одредени оддели, како што е финиот накит, се изземени.

    Лоус

    Лоус дебитираше повеќе од 42.000 свои сопствени мобилни уреди за продажба во 2011 година.

    Урбани аутфитери

    Урбан, исто така, се иселува на благајната од 2011 година, кога воведе свои мобилни уреди за продажба за да им овозможи на клиентите да проверат со кој било претставник во продавницата. Не ги елиминираше касиерите целосно, но ги донесе чекор поблиску до истребување.

    Бопис

    Тоа е „Купи преку Интернет, плати во продавница“. Десетици трговци го прифатија овој модел, кој ви овозможува да купувате дома и да избегнувате плаќање за испорака со тоа што ќе го подигнете во продавницата – само одете на шалтерот за услуги на клиенти и одете. Бидејќи оваа стратегија станува сè позастапена, не е изненадувачки што областите за услуги на клиенти во продавниците, како што се „Home Depot“ и „Lowe“, станаа приближно големи како касата.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично