ПОВЕЌЕ

    Твитер казнет со 150 милиони долари во САД за продажба на податоци на корисници

    Време зa читање: 4 минути

    Твитер во САД мора да плати казна од 150 милиони долари откако органите на редот го обвинија дека незаконски ги користел податоците на корисниците за да помогне во продажбата на насочени реклами, пишува Би Би Си. Федералната трговска комисија (FTC) и Министерството за правда велат дека Твитер го прекршил договорот што го имал со регулаторите, покажаа судските документи.

    Твитер беше казнет со 400.000 фунти во декември 2020 година поради кршење на европските правила за приватност на податоците GDPR. Тогаш компанијата вети дека нема да дава лични информации како телефонски броеви и адреси на е-пошта на огласувачите. Федералните истражители велат дека компанијата за социјални медиуми ги прекршила тие правила.

    FTC е независна агенција на американската влада чија мисија е спроведување на антитруст законот и промовирање на заштита на потрошувачите. Го обвинува Твитер за прекршување на наредбата на FTC од 2011 година, која изречно ѝ забранува на компанијата погрешно да ги претставува своите практики за приватност и безбедност.

    Твитер генерира најголем дел од своите приходи од рекламирање на својата платформа, која им овозможува на корисниците, од потрошувачи до познати личности до корпорации, да објавуваат пораки со 280 знаци или твитови.

    Според жалбата поднесена од Министерството за правда во име на FTC, Твитер во 2013 година почна да бара од корисниците да дадат телефонски број или адреса на е-пошта за да ја подобрат безбедноста на сметката. „Како што е наведено во жалбата, Твитер добивал податоци од корисници под изговор дека ги користи за безбедносни цели, но потоа ги користел податоците за да ги таргетира корисниците со реклами“, рече Лина Кан, која претседава со FTC.

    „Оваа практика погоди повеќе од 140 милиони корисници на Твитер, истовремено зголемувајќи го примарниот извор на приходи на Твитер.“

    Прекршување на автентикацијата

    Иан Рејнолдс, управен директор на фирмата за компјутерска безбедност Secure Team, изјави за Би-Би-Си: „Уште еднаш, Твитер ја нарушува довербата што ја имаат нивните корисници во нивната платформа користејќи ги нивните приватни информации во своја корист и зголемувајќи ги сопствените приходи“.

    Тој додаде: „Твитер ги доведе нивните клиенти во лажно чувство на безбедност со тоа што ги добиваше нивните податоци преку тврдење дека се за безбедносни цели и заштита на нивната сметка, но на крајот завршија со користење на податоците за да ги таргетираат нивните корисници со реклами.

    „Оваа реалност ја покажува моќта што компаниите сè уште ја имаат врз вашите податоци и дека треба да помине долг пат пред корисниците да се чувствуваат удобно знаејќи дека имаат целосна контрола врз сопствениот дигитален отпечаток.

    За да се потврди автентичноста на сметката, Твитер бара од луѓето да дадат телефонски број и адреса на е-пошта.

    Тие информации, исто така, им помагаат на луѓето да ги ресетираат своите лозинки и да ги отклучат нивните сметки доколку е потребно, како и да се овозможи двофакторна автентикација.

    Двофакторната автентикација обезбедува дополнителен слој на безбедност со испраќање код или на телефонски број или адреса на е-пошта за да им помогне на корисниците да се најават на Twitter заедно со корисничко име и лозинка.

    Но, според FTC, барем до септември 2019 година, Твитер исто така ги користел тие информации за да го зајакне својот рекламен бизнис. Компанијата е обвинета е дека им дозволува на огласувачите пристап до безбедносните информации на корисниците.

    Покрај казната, Твитер е обврзан да го стори следново: да престане да ги користи телефонските броеви и адресите на е-пошта што незаконски ги собрал, да ги известува корисниците за неправилната употреба на безбедносните информации
    кажете им на корисниците за акцијата на FTC за спроведување на законот, да даде објаснување како да ги исклучите персонализираните реклами и да ги прегледате поставките за повеќефакторска автентикација, како и да обезбеди опции за автентикација на кои не им е потребен телефонски број.
    „Казната од 150 милиони долари ја одразува сериозноста на обвинувањата против Твитер, а значителните нови мерки за усогласеност што ќе бидат наметнати како резултат на предложеното решение ќе помогнат да се спречат понатамошни погрешни тактики кои ја загрозуваат приватноста на корисниците“, изјави Ванита Гупта, помошник јавен обвинител на САД.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично