ПОВЕЌЕ

    И ФЕЈСБУК СО СВОЈ ЧЕТБОТ: Цукерберг деноноќно работи на развојот на сопствена вештачка интелигенција

    Време зa читање: 3 минути

    Врвните директори на Мета вклучително и извршниот директор Марк Цукерберг, главниот директор за производи Крис Кокс и главниот директор за технологија, Ендрју Босворт, толку се фокусирани на развивање на сопствен модел на вештачка интелигенција што поголемиот дел од своето време го поминуваат работејќи на вештачка интелигенција, според интервјуто што Босворт го даде за Никеи Азија во средата.

    Додека Босворт рече дека дел од таа работа ќе биде од корист за метаверзот – дигиталниот свет за кој компанијата рече дека работи да го изгради, тоа покажува колку е важна вештачката интелигенција за Мета кога и другите големи технолошки компании како Мајкрософт и Алфабет, мајката фирма на Гугл инвестираат и во просторот.

    Мета, која е сопственик на Фејсбук и Инстаграм, објави група производи во февруари која е фокусирана на генеративната вештачка интелигенција – нов сет на техники за машинско учење кои им овозможуваат на компјутерите да генерираат текст, да цртаат слики и да создаваат други медиуми што личат на човечки резултат. Мета има свој голем јазичен модел наречен LLaMa кој во февруари рече дека ќе го објави на истражувачите. LLaMa, како и конкурентните модели со вештачка интелигенција, е способен да одговара на прашања и да сумира документи. Моделите на големи јазици ги напојуваат апликациите како ChatGPT на OpenAI, Microsoft Bing AI и Google’s Bard.

    Одделот Reality Labs на Meta, кој е надгледуван од Босворт и е дом на метаверзните технологии и проекти на компанијата, забележа загуба од 13,72 милијарди долари во 2022 година. Но, дигиталното рекламирање го сочинува најголемиот дел од приходите на Мета. Компанијата објави приход од 116,61 милијарди долари во 2022 година.

    Босворт изјави за Nikkei дека очекува компанијата да дебитира некои комерцијални апликации користејќи вештачка интелигенција во текот на оваа година, а тоа би можело да му помогне на рекламниот бизнис на компанијата што го поттикнува профитот. На пример, тој рече дека компаниите можат да користат вештачка интелигенција за да креираат реклами со генерирање на неколку слики кои работат за различна публика наместо да се потпираат на рекламна кампања со една слика.

    Сепак, Босворт му кажа на Никеи дека Мета може да користи и вештачка интелигенција во метаверс. „Во иднина, можеби ќе можете само да го опишете светот што сакате да го создадете и големиот јазичен модел да го генерира тој свет за вас“, рече Босворт во извештајот. „И така тоа ги прави работите како создавањето содржина многу подостапни за повеќе луѓе“.

    Компанијата се надева дека на крајот ќе ја примени својата технологија за вештачка интелигенција на сите свои услуги и производи, вклучувајќи ги и Facebook и Instagram, според извештајот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично