ПОВЕЌЕ

    Зошто американците трошат многу пари во Таргет?

    Време зa читање: 6 минути

    Таргет го револуционираше целото искуство во купувањето, од ширење на патеките и тежина на количките до мирисот на кафето „Старбакс“ и поставување канти за еден долар. Тактиката се исплати. И покрај пандемијата, профитот порасна за повеќе од 80% од година во година во последниот фискален квартал. Целата оваа криза навистина зависеше од тоа како потрошувачите купуваат, каде купуваат и за што купуваат. Еве како „Таргет“ ги задржува своите купувачи закачени.

    Очекувајте повеќе, плаќајте помалку. Тоа е слоганот на Таргет уште од средината на 90-тите. Првата продавница Таргет беше отворена во Роузвил, Минесота на 1 мај 1962 година. Таа година, Таргет се рекламираше како продавница која е забавна за купување и возбудлива за посета. Некако го доби тој прекар „Таргет“ што многу го слушате меѓу клиентите, бидејќи се обиде да донесе нешто малку поразлично со своите уникатни брендови и својата разновидност на малку повисоки цени, но сепак прифатлива стока. 

    Д-р Тери Ву, невронаучник со над 17 години маркетинг искуство, вели дека мозокот сака и блискост и новина. Премногу блискост е досадно. Премногу новина е поразителна. Таргет воспоставува рамнотежа помеѓу старите верни производи и новите трендовски производи како облека и украси за дома.

    Таргет има заслужена репутација за пробивање на модерни производи за облека по разумни цени, нешто што им се допадна на трговците на мало кај многу потрошувачи од средната класа, особено жени од САД, кои имаат тенденција да ја гледаат Таргет како помодерна алтернатива на Волмарт. И покрај тоа што не купуваме во Волмарт, знаеме дека Волмарт е значително поевтин. 

    Таргет започна соработка со дизајнери од висока класа во 1999 година. Од Исак Мизрахи до Лили Пулицер, од Маримеко до Зак Посен.

    Мозокот реагира многу силно кога очекува награда. Допаминот е хемикалија за награди во мозокот. Кога очекуваме награда, нивото на допамин се зголемува и тој наплив на допамин всушност нè тера да се вратиме на „Таргет“ за да купиме повторно, и повторно. Така градат лојалност.

    Ова е всушност е начинот на кој казината ги носат клиентите пред врата повторно и повторно. Овој наплив на допамин раѓа лојалност и возбуда, што пак носи профит. Приватните етикети се огромна компонента за успехот на Таргет. Тие ја имаат една од најдобрите стратегии за приватна етикета на која било малопродажба во САД. Им завидуваат дури и Амазон, кога станува збор за нивната стратегија за приватна етикета во облека. Внатрешна етикета за облека за жени „Нов ден“ претставува повеќе од 1 милијарда долари годишна продажба.

    Линијата за деца „Кат и Џекет“ учествува со повеќе од 2 милијарди долари годишна продажба. Има причина Таргет да ги внесе и Старбакс во своите продавници. Оваа арома на кафето може да предизвика среќни чувства. Мирисот има многу силно влијание врз нашите емоции, проценка и одлуки. Носот и „емоционалниот мозок“ или лимбичкиот систем се оддалечени само една синапса. Значи, мирисот е најдиректната точка за пристап до нашите емоции. Кафето има уште еден мирис. Кофеин. Тоа не прави возбудени.

    Патеките се пошироки, полиците се пократки, просторот има помалку неред. Тоа е потсвесно влијание врз мозокот што ви кажува дека кога купувате во „Таргет“, можете да очекувате повеќе, но во исто време, нема да потрошите премногу пари. Вие имате слобода да потрошите повеќе отколку што сакате. Количките.

    Направени се од супер лесна пластика, што ги прави лесни за маневрирање. Кога ја туркаме количката и се чувствувате лесно, потсвесно ви вели: „Купувањето тука во Таргет е многу лесно“. Доктор Ву исто така вели дека кога количката не е тешка, тоа му сигнализира на мозокот дека може да продолжиш да купуваш. Исто така, нешто што е показател на тоа колку обрнуваат внимание на детали е, редизајн на логото. Порано беа сите големи букви а сега сите се мали букви. 

    Кога пандемијата се појави, наместо луѓето да купуваат типична стока, тие бараа многу клучни категории како намирници и најпотребни производи. Како на пример тоалетна хартија и за дезинфекција за раце. Продаваа повеќе стоки со помала маржа, како галони млеко или картони со јајца, и помалку предмети како облека што имаат поголема цена. И покрај тоа што продавниците „Таргет“ беа отворени, многу клиенти се чувствуваа побезбедно преку интернет.

    Тие трошеа многу повеќе. Ним им требаше персонал за санирање на полиците, порибување полици и во замена за дополнителен ризик што го превземаа вработените, Таргет им даде дополнителна плата и тоа доведе до околу 500 милиони долари дополнителни трошоци, изјави тогаш извршниот директор на Таргет. Иако остана отворен, имаше нови предизвици. 

    Во вториот квартал, нивната добивка скокна за повеќе од 80% од година во година. Исклучително импресивно. Извршниот директор Брајан Корнел сподели неколку стратегии за овој див раст. Таргет во суштина ги претвори продавниците во центри за испорака, нешто како Амазон. 

    Извршниот директор Брајан Корнел зборуваше за тоа како Таргет има стекнато 5 милијарди долари удел на пазарот и 10 милиони нови клиенти преку Интернет во првата половина од годината. Се обидува да натера повеќе луѓе да продолжат да се враќаат. И, прашањето навистина ќе биде, откако пандемијата ќе се намалува, дали луѓето ќе продолжат да бидат целни купувачи? Веродостојноста и конзистентноста на брендот „Таргет“ најверојатно ќе ја одржат компанијата. Неговата способност да иновира додека одржува познат бренд е нејзиното најголемо богатство. Запознаеност, новина и рамнотежа се она што ќе го задржи на врвот.

    Прочитајте ја целата Аанализа за: Седумте најуспешни ланци на маркети во Македонија, Веро, Тинекс, Кам Маркет, Кипер Маркет, Рамстор, Стокомак, Кит Го колку пари свртеа и колкава била нивната добивка.

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично