ПОВЕЌЕ

    Која е жената која го презема кормилото на „ТикТок“ во најтежок момент за компанијата?

    Време зa читање: 4 минути

    Извршниот директор на ТикТок, Кевин Мејер, поднесе оставка помалку од три месеци од стапувањето на должноста. Мајер привремено ќе биде заменет на таа позиција од Ванеса Папас, генералниот директор на оваа апликација за споделување видеа.

    Која е Ванеса Папас?

    Ванеса Папас (42) живеела во Австралија до својата 20-та година, пред да помине четири години во Лондон, за потоа да се пресели во САД.

    Уште во 2007 година, кога беше дел од тимот на Next New Network, компанија која им помагаше на креаторите на видеа да најдат публика за своите филмови, Папас откривала инфлуенсери пред тие дури да се нарекуваат така. Компанијата беше купена од YouTube за нешто помалку од 50 милиони американски долари во 2011 година, а Папас стана шеф на „развој на публика“ на YouTube, а подоцна и глобален шеф на „креативен увид“ (global head of creative insights.).

    Сепак, во 2018 година, Папас го напушти Њу Јорк и отиде во Лос Анџелес да работи во ТикТок .

    „Мислам дека ТикТок е како дом за нови творци кои навистина ја слават различноста и креативноста“, –  вели таа за својот потег да се префрли од гигантот YouTube, во тогаш не толку големиот ТикТок.

    Во тоа време, YouTube беше најпреземената видео-платформа на Apple Store, а ТикТок штотуку влегуваше на американскиот пазар. Сега, ТикТок е најзастапената апликација за 2020 година. Од нејзиното започнување, апликацијата е преземена 165 милиони пати само во САД.

    Никој не беше сигурен дали тоа ќе успее или не, но Папас веруваше во ТикТок, ја прифати деловната понуда и се пресели со нејзините две деца.

    „Тоа беше веројатно најтешката одлука во мојата кариера што некогаш морав да ја донесам“, се присетува Папас.

    Нејзината кариера во ТикТок започна од стратешки советник за ByteDance со посебен фокус на ТикТок, а во јануари 2019 година стана генерален директор на апликацијата.

    Во YouTube, Ванеса Папас беше делумно одговорна за скалирање на огромниот раст низ целиот свет, но на ТикТок и беше доделена спротивна задача – да го прилагоди кинескиот производ со американски корисници, што несомнено успеа да го направи.

    Во ноември 2018 година, месецот кога дојде Папас, ТикТок имал 20 милиони американски корисници, а денес тој број е 100 милиони. За шест месеци, од октомври 2019 до март 2020 година, месечните корисници скоро двојно се зголемија.

    Дел од нејзината стратегија беше да се усогласи со потребите на корисниците и да реагира брзо за она што го сакаат. Кога нејзиниот тим забележал дека креаторите на содржини ја „хакираат“ функционалноста на апликацијата за да додадат текст во своите видеа, инженерите на ТикТок брзо развија алатка за тоа. Тие исто така ја развија функцијата на зелениот екран, која сега е исклучително популарна.

    Папас исто така го охрабри нејзиниот тим да се држи до она што го издвојува ТикТок: автентични, „сурови“ моменти кои не изгледаат монтирани.

    „Во 2019 година, одеднаш стама добро да не сте совршени. Можеш да се забавуваш само “, рече Папас.

    Луѓето на ТикТок се, како што ги нарекува Папас, анти-влијателни. Целата платформа е противотров за сите други социјални медиуми.

    Папас сè уште верува во „ТикТок“

    И покрај сите проблеми со кои се соочува TikTok во САД, Папас е оптимист.

    „Убедени сме во долгорочниот успех на TikTok и ние сме целосно посветени на заштита на приватноста и безбедноста на нашите корисници. ТикТок е тука да остане “, рече Ванеса Папас.

    Таа ја отфрла идејата дека кинеската влада го користи ТикТок за да добие информации за Американците. „Има многу дезинформации за ТикТок. ТикТок има главен извршен директор од САД, главен службеник за информации, со децении американско воено искуство и спроведување на законот и американски тим кој работи вредно за развој на најдобрата безбедносна инфраструктура“, рече таа.

    Таа забележува дека податоците за ТикТок се чуваат во серверите во САД и Сингапур, а не во Пекинг. Во тужбата поднесена во Калифорнија се наведува дека ТикТок ги испратил податоците до кинески сервери.

    Краен рок е 15 септември

    Претходно овој месец, американскиот претседател Доналд Трамп ги потпиша налозите со кои се забрануваат трансакции од САД  со кинеската компанија „ByteDance“, која е сопственик на апликацијата за споделување видео во ТикТок и „Tencent“, операторот на апликацијата за пораки „WeChat“.

    Патем, Американскиот Конгрес донесе закон со кој се забранува на федералните власти да ја користат апликацијата ТикТок на службени уреди.

    Апликацијата беше на мета на американски пратеници и администрацијата на претседателот Доналд Трамп поради наводни безбедносни проблеми, со оглед дека апликацијата е во сопственост на кинеската компанија ByteDance.

    Компанијата има рок до 15 септември да го продаде своето работење во САД или ќе биде забранета во таа земја.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично