Седанот на Mercedes-Benz E-Класа е несомнено еден од темелите на европскиот автомобилски свет. Неодамна, новиот Mercedes-Benz E-Class дебитираше во каросеријата W214, отворајќи ново поглавје во историјата на компанијата. Како ќе биде?
Прво, интересен е однадвор. Седанот Mercedes-Benz E-Class W214 ги задржа класичните пропорции на каросеријата: голема хауба, купола на покривот и краток багажник. Но изменет е во секој детал. Новите фарови имаат испакнатини кои наликуваат на „четири очи“. Задните светла го прикажуваат логото на Mercedes-Benz. А решетката на ладилникот со темна сјајна завршница потсетува на електричните автомобили на компанијата. Покрај тоа, веќе се подготвени две верзии на автомобилот Mercedes-Benz E-Class W214, кои се разликуваат по браниците, бандажите на тркалата и надворешната декорација.
Второ, новиот Mercedes-Benz E-Class W214 стана поголем од неговиот претходник: вкупната должина од 4,95 метри и меѓуоскиното растојание од 2,96 метри ветуваат повеќе простор во внатрешноста – речиси на ниво на водечкиот модел на Mercedes-Benz. И опремата е „на исто ниво“: за новиот Mercedes-Benz E-Class W214, задната оска ќе се нуди со можност за вртење под агол до 4,5 степени (го намалува дијаметарот на вртење за 90 cm), пролет или воздушна суспензија, „дигитален клуч“ со пристап од паметен телефон.
А за новитетот ќе бидат понудени неколку опции за мотори. Досега се достапни само 4-цилиндрични 2-литарски турбо мотори: бензинска верзија E200 (204 КС) или дизел E220d со 197 КС. Сите мотори го добиваат мини-хибридот ISG, кој работи со напон од 48 волти и додава 17 kW (23 КС) во првите секунди од стартувањето од место. Погонот може да биде заден или погон на сите тркала, менувачот е традиционален 9-брзински автоматски 9G-TRONIC.
Дополнително, за Mercedes-Benz E-Class W214 веќе се подготвени два plug-in хибриди базирани на бензински мотор и со додаток на електричен мотор со капацитет од 95 kW или 129 „коњи“. Исто така, овие хибриди ќе добијат батерија со капацитет од околу 25 kWh, што би требало да биде доволно за растојание од околу 100 километри во исклучиво електричен режим. Верзијата E300e ќе нуди вкупна моќност од 313 КС, додека верзијата E400e ќе произведува вкупна моќност од 381 КС.
Конечно, вреди да се истакне внатрешноста на новиот производ. Поточно, дури и ентериери: на крајот на краиштата, веќе се подготвени неколку опции за внатрешни работи за новиот Mercedes-Benz E-Class.
Основата на која било опција е предниот панел MBUX Superscreen: тој е комбинација од три дисплеи (дијагонала 12,3/14,4/12,3 инчи) под заедничко стакло. Меѓу интересните карактеристики на ентериерот, вреди да се забележи повеќебојно контурно осветлување, автоматска контрола на вентилационите дефлектори и насоката на движење на воздухот, вградена селфи камера и апликацијата TikTok.
Така, започнува приказната за Mercedes-Benz E-Class W214. Во моментов, автомобилот е претставен во каросерија „седан“: продажбата ќе започне веднаш на есен оваа година. И тогаш нè чека каросеријата на „стејшн вагон“. Се чекаат и 6-цилиндрични мотори. Конечно, го очекуваме појавувањето на AMG и крос верзии на новиот производ. Значи, нема сомнеж дека новиот автомобил на Mercedes-Benz E-Class W214 подготви многу интересни работи за љубителите на трокраката ѕвезда.
Аналитика








